مصرف بنزین در اردبیل ۳۷ درصد افزایش یافت
مصرف بنزین در اردبیل ۳۷ درصد افزایش یافت

حجت مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: تا تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته مصرف روزانه بنزین ۸۵۰ هزار لیتر بود که از این تاریخ تا روز ۱۰ فرودین ماه مصرف روزانه بنزین ۳۰۰ لیتر افزایش یافته است. وی افزود: با وجود افزایش مصرف بنزین تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت دایر بوده و بدون کمبود […]

حجت مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: تا تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته مصرف روزانه بنزین ۸۵۰ هزار لیتر بود که از این تاریخ تا روز ۱۰ فرودین ماه مصرف روزانه بنزین ۳۰۰ لیتر افزایش یافته است.

وی افزود: با وجود افزایش مصرف بنزین تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت دایر بوده و بدون کمبود نیاز مراجعان را تأمین می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل به کنترل کمی و کیفی ۶۲ جایگاه سوخت استان اشاره کرد و گفت: در تمامی جایگاه‌ها وضعیت کمی و کیفی سوخت تحویلی جایگاه‌ها بررسی می‌شود.

مدنی در خصوص عملکرد طرح گلگشت نوروزی و کنترل مجاری عرضه از اول اسفندماه سال گذشته اضافه کرد: از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ اسفندماه سال گذشته ۳۰ جایگاه به لحاظ موجودی فرآورده‌های نفتی مخازن و وضعیت جایگاه‌ها کنترل شدند.

وی ادامه داد: ۲۸ بازدید از سوی اکیپ‌های روابط عمومی و فنی و عملیاتی انجام شده و معاونت‌های مختلف نیز از جایگاه‌ها بازدید به عمل آوردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تأکید کرد: هیچ مشکلی در خدمت‌رسانی جایگاه‌های سوخت استان مشاهده نمی‌شود.