فعالیت ۱۲۵ اکیپ نوروزی سازمان کشاورزی زنجان درایام تعطیلات نوروزی
فعالیت ۱۲۵ اکیپ نوروزی سازمان کشاورزی زنجان درایام تعطیلات نوروزی

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، جمال انصاری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، از فعالیت ۱۲۵ اکیپ نوروزی طی ایام تعطیلات در استان زنجان خبر دادو افزود:  اکیپ ها و گشت های نوروزی امور اراضی به طور مستمر مناطق مختلف استان را پایش می کنند. وی اظهار کرد: نصب بنر در مبادی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، جمال انصاری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، از فعالیت ۱۲۵ اکیپ نوروزی طی ایام تعطیلات در استان زنجان خبر دادو افزود:  اکیپ ها و گشت های نوروزی امور اراضی به طور مستمر مناطق مختلف استان را پایش می کنند.

وی اظهار کرد: نصب بنر در مبادی ورودی شهرها و روستاها حائز اهمیت از لحاظ خاک کشاورزی، و مناطق خاص کردشگری ازجمله محوطه گنبد سلطانیه اهمیت دارد.

انصاری تاکید کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی اقدامات مختلفی به منظور حفاظت از اراضی کشاورزی در مناطق مختلف استان زنجان در حال انجام است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، از صدور ۱۱۸ فقره اخطاریه تغییر کاربری اراضی کشاورزی طی ایام تعطیلات در استان زنجان خبر دادو گفت:

وی  مجموع ساخت و ساز های غیر مجاز طی ایام تعطیلات در اراضی کشاورزی استان زنجان را ۱۵۹ فقره اعلام کرد و افزود: این تعداد ۹۳ مورد احداث بنا، ۲۷ فقره دیوار و فنس‌کشی، ۱۴ فقره ایجاد استخر ، ۸ فقره محوطه سازی و ۱۷ فقره نیز سایر موارد در سطحی معادل ۷۶ هزار و ۹۶۶ متر مربع ۷۶۹۶۶ را شامل می شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان همچنین از ثبت ۸۶ مورد تماس مردمی با سامانه ۱۳۱ در استان خبر داد و گفت: ۳۵ فقره از گزارشات مردمی منجر به عملیات شده است.