میزان مصرف بنزین در زنجان ۱۲ درصد رشد دارد
میزان مصرف بنزین در زنجان ۱۲ درصد رشد دارد

محمود آقامحمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر  از مصرف ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتری بنزین از ۲۶ اسفند تا ۸ فروردین دراستان خبر داد و افزود: این میزان مصرف گاز در سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۲میلیون و ۶۵۰ هزار لیتر بوده که ۱۲ درصد رشد دارد. وی اظهار کرد: مصرف نفت و گازدر […]

محمود آقامحمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر  از مصرف ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتری بنزین از ۲۶ اسفند تا ۸ فروردین دراستان خبر داد و افزود: این میزان مصرف گاز در سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۲میلیون و ۶۵۰ هزار لیتر بوده که ۱۲ درصد رشد دارد.

وی اظهار کرد: مصرف نفت و گازدر همین بازه زمانی ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار لیتر بوده که سال گذشته در همین بازه زمانی ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار لیتر بوده است و مصرف سوپر لیتر در همین بازه زمانی ۲۹۰ هزار لیتر بوده که سال گذشته در همین بازه زمانی ۲۵۸ هزار لیتر بوده است.

مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان گفت: در این بازه زمانی روزانه یک میلیون و ۱۸۰ هزار لیتر مصرف بنزین در استان بوده است.

آقامحمدیان تاکید کرد: در طول سال مصرف بنزین در استان زنجان ۹۲۰ هزار لیتر است و در این ایام مصرف بنزین به یک میلیون و ۱۸۰ هزار لیتر رسیده است.

وی افزود: در این میان در نواحی ابهر که خرمدره و سلطانیه است ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر،قیدار یک میلیون و ۳۸۰ هزار لیتر،مرکزی ۹ میلیون و ۵۶۰ هزار لیتر که شامل ماهنشان،دندی، طارم و زنجان است.

مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان تصریح کرد: بیشترین فروش بنزین در جایگاه آزاد راه شمالی زنجان به تبریز با یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بوده است و بیشترین مصرف نفت و گاز در همین بازه زمانی در جایگاه شهید شهریاری و امینی ابهر ۴۳۵ هزار لیتر بوده است.

آقامحمدیان به انجام طرح کنترل و نظارت جایگاههای استان در ایام تعطیلات توسط اکیپ هایی از کارکنان منطقه افزود: سامانه پاسخگو ۰۹۶۲۷ بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت شکایات مسافرین است.

مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان از وجود ۵۳ جایگاه سوخت و ۴۰ جایگاه cng در استان زنجان خبر داد.