حضور شتر گاو پلنگی برخی کاندیداها برای انتخابات شورای شهر تبریز
حضور شتر گاو پلنگی برخی کاندیداها برای انتخابات شورای شهر تبریز

اویاقلیق: ۱۴ ماه قبل افشای یک رسوائی بزرگ، کام ملت را تلخ کرد و شهروندان تبریزی را در بهت و حیرت و ناراحتی عجیبی فرو برد. قضیه فساد خانه مشاوران قطعا ناگفته های بسیاری دارد و باید نسبت به روشن شدن زوایای نقاط کوری که هنوز هم وجود دارد، حساسیت رسانه ای بیشتری انجام می […]

اویاقلیق: ۱۴ ماه قبل افشای یک رسوائی بزرگ، کام ملت را تلخ کرد و شهروندان تبریزی را در بهت و حیرت و ناراحتی عجیبی فرو برد. قضیه فساد خانه مشاوران قطعا ناگفته های بسیاری دارد و باید نسبت به روشن شدن زوایای نقاط کوری که هنوز هم وجود دارد، حساسیت رسانه ای بیشتری انجام می گرفت. اما بدلایل مختلف، هم اغلب رسانه ها کوتاه آمدند و هم ماجرا به شکلی دیگر روایت گردید.
**ولی هنوز هم برای خیلی ها این ابهام وجود دارد که چرا بعد از آزادی مشروط دستگیرشدگان ماجرای خانه مشاوران، به یکباره اعضای متهم به فساد در جلسه علنی شورای شهر حضور یافتند. واقعا اذن دخول ایشان توسط کدام مقام سیاسی پذیرفته شد که در اوج فشار روانی و سیاسی جامعه و رسانه ها علیه ایشان، بجای روشن کردن قضیه و ماجرای رخ داده، تصمیم کرفتند بگویند که نه خانی آمده و نه خانی رفته است.
** هنوز هم برای خیلی ها جای سوال است که بعد از روشن شدن نقش نهادهای سیاسی استان در قبال ماجرای خانه مشاوران، چرا کسی از مسئولین دولتی لب به عذر خواهی و ترمیم فضای بی اعتمادی ایجاد شده در بین شهروندان اقدامی نکرده است؟!
**چرا در آستانه انتخابات شورای پنجم، با این وجود که قوه قضائیه وعده اعلام حکم قضائی در مورد متهمین پرونده تا پایان سال ۹۵ را داده بود خبری نشد و چهار نفر از متهمین اصلی ماجرای مذبور با ژستی مردم گرایانه و انتقادی نسبت به وضعیت شورای شهر و اعلام بی گناهی و تبرئه قریب الوقوع شان از سوی قوه قضائیه، پای برگه های ثبت نام را امضا کردند و مشخصا این بار چه کسانی اذن دخول جسورانه متهمین خانه مشاوران به فرمانداری جهت ثبت نام انتخابات شورا را صادر کرده اند؟!

**حداقلا این متهمین تفهیم اتهام شده اند و نوع اتهامشان در تعارض با حضورشان در انتخابات شوراست. حیف و میل حق الناس کلانی که در این بین مطرح است، چیزی نیست که هر انگیزه ای چنان شجاعتی به فرد بدهد که جلوی خبرنگاران گارد تهاجمی به خود بگیرد. به نظر می رسد این افراد یا دچار آلزایمر شده اند و یا اینکه در قبال این هجمه ای که بعد از مدت ها علیه ایشان در این چند روز اخیر براه افتاده دستمزد خوبی خواهند گرفت.