۹۹۰ فقره گزارش تخلف صنفی در آذربایجان غربی دریافت شد
۹۹۰ فقره گزارش تخلف صنفی در آذربایجان غربی دریافت شد

سلیمان علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با تعطیلات نوروزی روند اجرای طرح های سلامت نوروزی و تنظیم بازار در آذربایجان غربی ادامه دارد افزود: امسال نسبت به سال گذشته میزان تخلفات ۲۵ درصد کاهش داشته است. وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند تاکنون، یک هزار و ۳۸۰ مورد بازرسی […]

سلیمان علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با تعطیلات نوروزی روند اجرای طرح های سلامت نوروزی و تنظیم بازار در آذربایجان غربی ادامه دارد افزود: امسال نسبت به سال گذشته میزان تخلفات ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند تاکنون، یک هزار و ۳۸۰ مورد بازرسی و ۹۹۰ گزارش تخلف به صورت پرونده قضایی تشکیل شده است اظهارداشت:امسال ۸۶ تیم نظارت و بازرسی بر بازار عید استان نظارت می‌کنند.

علیزاده با بیان اینکه هر تیم شامل دو بازرس است عنوان کرد: از این تعداد ۳۵ تیم بازرسی با ۷۰ بازرس در سطح شهرستان ارومیه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۳۹۶ از اول اسفندماه سالجاری در استان آغاز شده است اظهارداشت: اجرای این طرح از اول اسفند تا آخر فروردین ماه در آذربایجان‌غربی انجام می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌غربی بیان کرد: اولویت‌های بازرسی شامل نمایشگاه‌های عرضه کالا و خدمات، قنادی‌ها، آجیل، پوشاک، کیف و کفش، پایانه‌های مسافربری و اماکن تفریحی و زیارتی هستند.

وی عنوان کرد: در اجرای طرح تنظیم میوه شب عید نیز، تیم‌های بازرسی در سردخانه‌های استان آذربایجان‌غربی مستقر شده و عدم عرضه خارج از شبکه مرکبات بررسی می‌شود.