پور ممی : به هواداران قول می دهم جام حذفی مال ماست
پور ممی : به هواداران قول می دهم جام حذفی مال ماست

اویاقلیق : بیاض پور ممی در سال ۱۳۵۴ در منطقه ارسباران متولد شده و از همان کودکی علاقه خاصی به ورزش داشت و از سنین نوجوانی ورزش دو میدانی را به صورت حرفه ای دنبال کرد. وی عضو تیم ملی دو میدانی ایران بود و دارای مقام های مختلف همچون نفر دوم جام مسابقات ۳۰۰۰ […]

اویاقلیق : بیاض پور ممی در سال ۱۳۵۴ در منطقه ارسباران متولد شده و از همان کودکی علاقه خاصی به ورزش داشت و از سنین نوجوانی ورزش دو میدانی را به صورت حرفه ای دنبال کرد. وی عضو تیم ملی دو میدانی ایران بود و دارای مقام های مختلف همچون نفر دوم جام مسابقات ۳۰۰۰ متر با مانع قازانف قزاقستان ، مقام دومی قهرمانی آسیا در نپال ، مقام سوم مسابقات بین قاره ای مراکش ، مقام اول و سوم مسابقات باشگاهای جهان در مجارستان، مقام سوم دو صحرا نوردی قهرمانی آسیا ، ۴ مقام اول جام ریاست جمهوری آذربایجان ، مقام سوم مسابقات ماراتن دبی، و.. هست و هم اکنون مربی بدن سازی تیم تراکتورسازی می باشد.

خبرنگار پایگاه خبری ایاقلیق گفتگویی صمیمی با این ورزشکار شهرمان ترتیب داده است که در ادامه می خوانید:

 

اویاقلیق : آقای پور ممی از چند سالگی ورزش را به صورت حرفه ای پیگیری میکنید ؟

بنده از ۱۳ سالگی ورزش میکنم و از دوران راهنمایی در مدارس و محلات فوتبال بازی می کردم . بعد از رو آوردن به دو میدانی که به صورت جدی ادامه می دادم ، از سن جوانانی به صورت حرفه ای این ورزش را ادامه دادم و به لطف خداوند متعال واهل بیت نزدیک به مدت ۱۵ سال  قهرمان ایران در موادهای مختلف رشته دو میدانی شده و عضو تیم ملی و قهرمان چندین دوره مسابقات آسیایی و بین المللی درکشور های مختلف بودم  که آخرین مسابقه ام سومی مسابقات ماراتن قهرمانی  دبی بود که یک مسابقه جهانیست.

اویاقلیق : تا به حال در چه تیم هایی کار کرده اید ؟ و دارای چه مدک تحصیلی هستید ؟

بنده در زمان ورزشکاری در تیم های تراکتورسازی، فولاد مبارکه، فتح تهران، فجرتهران و ۱۰سال هم در تیم ذوب آهن اصفهان فعالیت کرده ام و اما در زمان مربیگری ۸ سال به عنوان مربی بدنساز تیم محبوب تراکتور سازی، ۲ دوره بدنساز ماشین سازی تبریز، ۳سال هم مربی بدنساز تیم تنیس روی میز تیم تراکتورسازی در سوپر لیگ کشور و ۲سال هم سرمربیگری تیم فوتبال صداوسیمای آذربایجان شرقی را به عهده داشته ام.

دارای مدرک مربیگری B آسیا ، مدرک بدنسازی حرفه ای از آکادمی ملی المپیک، بدنسازی فوتبال از آکادمی ملی فوتبال، مدرک مربیگری از از فدراسیون فوتبال سوئد و فدراسیون فوتبال ایتالیا و جزوه اولین نفرات بودم که در رابطه باکاربرد جی پی اس در فوتبال مدرک مربیگری گرفته ام ومدارک زیادی که به آنها اشاره نمی کنم.

اویاقلیق : نظر شما در مورد هواداران تیم تراکتورسازی چیست ؟

تنها چیزی که می توانم به آنها بگویم این است که : شما بی نظیرید واقعا بی نظیرید، لذت فوتبال ایران با حضور شماها بیشتر می شود . بنده احترام خاصی به پرشورها قائلم و به همه این تماشاگران عزیز تعظیم میکنم و دست همه یشان را می فشارم.

اویاقلیق : تیم تراکتور را در این فصل چگونه میبینید ؟

ما تیم بسیار خوبی داریم . بازیکنان بسیار بزرگ که تمام تیم ها حسرت داشتن چنین بازیکنانی را می کشند. کادر فنی توانمند، با دانش و در راس آن سرمربی با دانش، توانمند، یک انسان بسیار شریف و بالیاقت که نشان داده همیشه بهترین بوده. امیرخان قلعه نویی که بهترین مربی طول تاریخ فوتبال ایران است . سردار آجرلو مدیرعامل عزیزمان که بسیار قوی، زحمت کش و کار بلد هستند و حاج ایوب ذولفقاری سرپرست عزیزمان که سرمایه فوتبال تراکتور سازی به حساب می آیند و دیگر دوستان که دست بدست هم انشاالله بهترین نتیجه را امسال می گیریم البته به لطف خداوند متعال.

اویاقلیق : با توجه به وضعیت تیم پیش بینی شما در فینال جام حذفی چیست ؟

به شما قول می دهم انشاالله و به لطف خدا و اهل بیت جام قهرمانی حذفی مال ماست. من به این کار ایمان دارم انشاالله دست به دست هم می دهیم و جام را به تبریز می آوریم.

اویاقلیق : خودتان هم فوتبال بازی میکردید ؟

بله زمان نوجوانی، جوانی و مدارس

اویاقلیق : آرزوی ورزشی شما چیست؟

آرزوی من سلامتی تمام بازیکنان تیم تراکتورسازی ، موفقیت تیم تراکتورسازی و قهرمانی در هر دو جام لیگ برتر و جام حذفی می باشد.

اویاقلیق : صحبت پایانی شما را میشنویم ؟

از زحمات شما و همکارانتان تشکر میکنم ، از مردم گرامی و تماشاگران عزیز تشکر و قدردانی میکنم که همیشه یار و یاور تیم خودشان بوده اند و هیچ وقت چه در سرما و چه  در گرما این تیم را تنها نگذاشته اند و انشاالله در بازی های باقی مانده هم با حضور پرشور خودشان کمک کنند که نتایج خوبی در بازی های پیش رو بگیریم.