۲۹ هزار نفر از طرح آرامش بهاری در زنجان استقبال کردند
۲۹ هزار نفر از طرح آرامش بهاری در زنجان استقبال کردند

حجت الاسلام فخر الدین خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح  آرامش بهاری در۳۷ بقعه و امامزاده استان زنجان خبرداد و افزود: آرامش بهاری طبق سنوات گذشته در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان زنجان برگزار می شود. وی  اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ماه سال ۹۵ شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه […]

حجت الاسلام فخر الدین خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح  آرامش بهاری در۳۷ بقعه و امامزاده استان زنجان خبرداد و افزود: آرامش بهاری طبق سنوات گذشته در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان زنجان برگزار می شود.

وی  اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ماه سال ۹۵ شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و از این بازه زمانی تا هشتم فروردین ماه بیش از ۲۹ هزار نفر از طرح آرامش بهاری استقبال کردند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح آرامش بهاری در راستای ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره های مذهبی در استان زنجان برگزار می شود و خوشبختانه استقبال گردشگران از این طرح بسیار مطلوب است.

وی یادآور شد: در استان زنجان بسترهای لازم برای حضور گردشگران در طرح آرامش بهاری فراهم شده است و با توجه به برودت هوا طی روزهای گذشته ولی مراجعه مسافران از طرح آرامش بهاری بسیار خوب بوده است.

 معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در طرح آرامش بهاری، مسابقه قرآن خوانید جایزه بگیرید، مشاوره های مذهبی و خیمه های معرفت و کار گاه نقاشی دایر است.

خدابنده لو برگزاری گفتمان‌های دینی، تبلیغ چند رسانه‌ای، غرفه کودک و نوجوان، مشاوره خانواده و تربیت کودک، برگزاری نمایشگاه کتاب‌ها و محصولات فرهنگی و مذهبی و غرفه حجاب و عفاف برنامه هایی است که در طرح آرامش بهاری برگزار می شود. 

وی یاد آورشد: برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی با عنوان نمایشگاه آرامش بهاری، برپایی نماز جماعت در سه وعده صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشاء، توزیع کتابچه‌های موضوعی از دیگر برنامه های طرح آرامش بهاری است.