۱۲اکیپ یگان حفاظت منابع طبیعی زنجان برای روزطبیعت فعالیت می کنند
۱۲اکیپ یگان حفاظت منابع طبیعی زنجان برای روزطبیعت فعالیت می کنند

خلیل آقاجانلو در گفتگو با خبرنگار مهر به تهمیدات پیش بینی شده برای روز طبیعت در استان زنجان اشاره کردو افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی از ابتدای تعطیلات نوروزی ضمن گشت زنی در سطح عرصه های ملی در جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و به خاطر حفاظت از انفال اقدام به انجام […]

خلیل آقاجانلو در گفتگو با خبرنگار مهر به تهمیدات پیش بینی شده برای روز طبیعت در استان زنجان اشاره کردو افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی از ابتدای تعطیلات نوروزی ضمن گشت زنی در سطح عرصه های ملی در جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و به خاطر حفاظت از انفال اقدام به انجام ۵۶ فقره اعزام به گشت نموده است.

وی اظهار کرد:در ۱۳ فروردین ماه با استقرار در میادین اصلی شهر با آمادگی کامل به کار گیری امکانات و توزیع بسته های فرهنگی فعالیت خود را در این زمینه انجام می دهد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: دوستداران طبیعت تصرف اراضی منابع طبیعی را به ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

آقاجانلو عنوان کرد: برای روز طبیعت ۱۳ فروردین  ۱۲ اکیپ ۴ نفره در نیروهای یگان حفاظت در گشت زنی خواهند بود.

وی تاکید کرد:این اداره در ایام تعطیلات، تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی در اقصی‌نقاط استان ۲۴ساعته مشغول گشت و مراقبت هستند و از ابتدای تعطیلات نوروزی ضمن گشت زنی در سطح عرصه های ملی در جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و به خاطر حفاظت از انفال اقدام به انجام ۵۶ فقره اعزام به گشت نموده است.

آقاجانلو از مردم خواست در ایام تعطیلات با مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی اراضی منابع طبیعی، در اولین فرصت از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان تصریح کرد: در روز طبیعت  اکیپ هابه منظور حفاظت از محیط زیست و مناطق تحت پوشش گشت زنی لازم را دارند.