۱۹ درصد کل جرایم در استان زنجان نزاع و درگیری است
۱۹ درصد کل جرایم در استان زنجان نزاع و درگیری است

سرهنگ علی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر  به وقوع جرایم در استان زنجان طی سال گذشته اشاره کردو گفت: طی این بازه زمانی ۵۹ درصد وقوع جرایم در شهر ستان زنجان رخ داده،۲۰ درصد جرایم در ابهر و ۸ درصد هم در خدابنده رخ داده است. وی اظهار کرد: متاسفانه طی سال گذشته ۱۴ […]

سرهنگ علی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر  به وقوع جرایم در استان زنجان طی سال گذشته اشاره کردو گفت: طی این بازه زمانی ۵۹ درصد وقوع جرایم در شهر ستان زنجان رخ داده،۲۰ درصد جرایم در ابهر و ۸ درصد هم در خدابنده رخ داده است.

وی اظهار کرد: متاسفانه طی سال گذشته ۱۴ هزار مورد نزاع و درگیری در استان زنجان رخ داده  است و این امر نشان می دهد که آستانه تحمل مردم کم شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:۱۹ درصد کل جرایم در استان زنجان نزاع و درگیری است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

آزادی تاکید کرد: نیروی انتظامی زنجان در حوزه پیشگیری، کشفیات، جرایم خشن، کاهش تصادفات رانندگی، اعمال قانون، مبارزه با مواد مخدر و باندهای قاچاق و سرقت ها، خوب عمل کرده که این نشان از اقتدار و توانمندی بالای پلیس است.

وی افزود:افراد مذهبی کمتر به سمت خلاف می روند ودر این راستا باید برنامه های مذهبی در جامعه باید ترویج و تقویت شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد:مقابله و مبارزه با اراذل و اوباش، هنجارشکنان اجتماعی و اخلاقی، قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان و پاکسازی مناطق آسیب پذیراز برنامه‌های مهم نیروی انتظامی استان زنجان است و در راستای تحقق این ماموریتها  ناجا در سال جاری برنامه های مدون را تدوین کرده است. 

آزادی گفت:  ایجادآرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس  است و امروز ناجا با اقتدار تر از دیروز بر ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی توجه دارد.