اشتغال با سرمایه گذاری ایجاد می شود
اشتغال با سرمایه گذاری ایجاد می شود

سید بیوک موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کردو افزود: اشتغال با سرمایه گذاری ایجاد می شود و تا سرمایه گذاری نباشد و موانع تولید برطرف نشود اشتغال ایجاد نمی شود. وی اظهار کرد: خوشبختانه در استان […]

سید بیوک موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کردو افزود: اشتغال با سرمایه گذاری ایجاد می شود و تا سرمایه گذاری نباشد و موانع تولید برطرف نشود اشتغال ایجاد نمی شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در استان زنجان طی سال گذشته شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل به خوبی محقق شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: دولت تدبیر و امید در بحث نظام سلامت عملکرد خوبی را داشت و توانست رضایتمندی مردم از حوزه سلامت را بیشتر کند و در سالجاری هم برای تحقق شعار سال عزم همگانی در دستور کار است.

موسوی تاکید کرد: در استان زنجان کار گروه رفع موانع تولیدتوانست با تصویب مصوبه هایی جلوی تعطیلی خیلی از واحدهای تولیدی را که به علت مشکلات متعدددی تعطیل بودند را دوباره به چرخه تولید بازگرداند.

وی گفت: روغن نباتی جهان طی سال گذشته که به دلایلی تعطیل شده بود با مدیریت استاندار در استان زنجان مشکل این واحد تعطیل شد ودر حال حاضر کار گران این شرکت مشغول به کار هستند و این شرکت ظرفیت تولید و خط تولید خود را افزایش خواهد داد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: روغن نباتی جهان طی سال گذشته به دلایلی تعطیل شده بود، درحال حاضر چرخ های این کار خانه با ۱۸۵ نفر کار گر دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است و کار خانه روغن نباتی جهان روزانه ۱۵۰ تن روغن تولید می کند و  قطب اصلی تولید روغن در شمالغرب کشور است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: در حال حاضر مواد اولیه به این کار خانه ترزیق شده و کار گران مشغول به کار هستند و مابقی کار گران هم مشغول می شوند.