در جهان سوم قانون برای پز دادن است و روابط بر ضوابط برتری دارد
در جهان سوم قانون برای پز دادن است و روابط بر ضوابط برتری دارد

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی محمد کلامی افزود: بیش از ۲۰ درصد از اشتغال خرد استان توسط این نهاد ایجاد شده است که با هیچ ارگانی قابل مقایسه نیست و این لبیکی بود که ما به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی انجام […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی محمد کلامی افزود: بیش از ۲۰ درصد از اشتغال خرد استان توسط این نهاد ایجاد شده است که با هیچ ارگانی قابل مقایسه نیست و این لبیکی بود که ما به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی انجام داده ایم.

وی با اشاره به اینکه کار صرفا برای تامین معاش نیست، بلکه نوعی عبادت است،اظهار کرد: هر قدمی که برای کار کردن برمی داریم، برای عبادت است.

کلامی با بیان اینکه امدادگران کمیته امداد باید افرادی انقلابی و معنوی باشند،افزود: جنس نگاه ما به کار در تحرک کار تاثیر دارد و باید دیدمان را به مقوله کار ارتقا بدهیم.

وی با بیان اینکه در جهان سوم قانون برای پز دادن بوده زیرا روابط بر ضوابط حاکم است، تصریح کرد: رابطه سالاری به جای ضابطه سالاری نهادینه شده است و این یکی از دلایل عقب ماندگی کشورهای جهان سوم می باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه مدیریت با تحرک و انقلابی نتیجه بینش درست به کار است، تاکید کرد: خدمت به جامعه خدمت به معنویت و مبانی انسانی است.