نظارت و سالم سازی فضای اداری شهر و شهرداری مراغه
نظارت و سالم سازی فضای اداری شهر و شهرداری مراغه

اویاقلیق: آنچه می خوانید قسمتی از متن مصاحبه نشریه صبح سهند با مهندس فرزاد غفاریان بعد از ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی شهر مراغه می باشد: این کاندیدای شورای شهر در مورد برنامه های خود در شورا گفت: ازجمله برنامه های من نظارت و سالم سازی فضای اداری شهر و شهرداری است. همچنین ایجاد […]

اویاقلیق: آنچه می خوانید قسمتی از متن مصاحبه نشریه صبح سهند با مهندس فرزاد غفاریان بعد از ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی شهر مراغه می باشد:

این کاندیدای شورای شهر در مورد برنامه های خود در شورا گفت: ازجمله برنامه های من نظارت و سالم سازی فضای اداری شهر و شهرداری است. همچنین ایجاد بستر مناسب جهت استفاده شایسته از نیروهای متخصص و کارآمد و به طور کلی شایسته سالاری در عرصه مدیریت شهری در جهت توسعه پایدار شهرستان مراغه و رساندن این شهر به جایگاه واقعی خود به عنوان باغ شهر ایران زمین خواهد بود.
وی گفت : استفاده از پتانسیل نیروهای جوان در کنار افراد با تجربه باعث پیشرفت و شکوفایی شهرمان خواهد شد.

غفاریان در پاسخ به این سوال که چه نمره ای به شورای شهر فعلی می دهید و ایرادات شورای شهر فعلی را چه می دانید گفت:
“نباید زحمت های شورای شهر فعلی را نادیده بگیریم اما باید این نکته را در نظر داشته باشبم که، اگر سیمای یک شهر نازیباست به طور قطع و یقین جای افراد کاربلد و با دانش در آن خالی است.در واقع یکی از ایرادات این شورا نبود کارشناس و همینطور نگاه کارشناسی است”.

وی ادامه داد:متاسفانه در این شورا ارزشها نادیده گرفته شده آنهم در حوزه های مختلف برای مثال در بحث گردشگری در حالی که در مراغه ظرفیت زیادی وجود دارد،اما متاسفانه به ساختار زیربنایی تخصصی نگاه نشده است.

وی در پایان این مصاحبه خاطر نشان کرد :
اینجانب به عنوان روزنامه نگار و فعال سیاسی – فرهنگی شهر چه در صورت پیروزی و چه در صورت عدم پیروزی همچنان پیگیر مطالبات و مشکلات شهرمان خواهم بود و خود را خادم مردم دیارم میدانم.
لازم به ذکر است مهندس فرزاد غفاریان فرهود متولد سال ۱۳۶۵ در مراغه بوده ، مدرک تحصیلی وی کارشناسی نرم افزار و با شبکه های کامپیوتری آشنایی کامل دارد.
ایشان از سال ۹۱ روزنامه نگاری را آغاز و با راه اندازی بزرگترین کانال تلگرامی منطقه (کانال مراغه) و نمایندگی هفته نامه تجارت و توسعه پوشش اخبار شهرستان و رسیدگی به مشکلات محلات و ادارات را در اولویت کارهای خود دارد.