شهروندان اردبیلی در جمع‌آوری اسناد آموزش‌وپرورش مشارکت کنند
شهروندان اردبیلی در جمع‌آوری اسناد آموزش‌وپرورش مشارکت کنند

احمد ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: هفتمین موزه آموزش‌وپرورش کشور در محل دبیرستان صفوی اردبیل با قدمت نزدیک به ۹۰ سال دایر می‌شود. وی با اذعان به اینکه این مدرسه از مدارس ماندگار استان محسوب می‌شود، اضافه کرد: بر اساس توافق فی مابین نوسازی مدارس و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ۲۵۰ […]

احمد ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: هفتمین موزه آموزش‌وپرورش کشور در محل دبیرستان صفوی اردبیل با قدمت نزدیک به ۹۰ سال دایر می‌شود.

وی با اذعان به اینکه این مدرسه از مدارس ماندگار استان محسوب می‌شود، اضافه کرد: بر اساس توافق فی مابین نوسازی مدارس و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ۲۵۰ میلیون تومان برای بهسازی این مدرسه اختصاص یافته است.

مدیر کل آموزش‌وپرورش استان تأکید کرد: در فاز نخست سالن آمفی‌تئاتر این مدرسه به موزه تبدیل می‌شود و در ادامه مابقی بخش‌های مدرسه نیز با تغییر مکان آن به موزه تبدیل خواهد شد.

ناصری تأکید کرد: به منظور جمع‌آوری اسناد، اشیا و مدارک تاریخی به تمامی نواحی آموزش‌وپرورش استان فراخوان ارسال شده و در نظر داریم تمامی اسناد تاریخ آموزش‌وپرورش استان را جمع‌آوری کنیم.

وی با اشاره به تدوین تاریخ آموزش‌وپرورش استان اردبیل اضافه کرد: انتظار داریم شهروندان نیز اسناد و مدارک تاریخی خود را جهت نمایش در موزه به آموزش‌وپرورش تحویل دهند.

مدیر کل آموزش‌وپرورش استان در عین حال به ضرورت بررسی مدرسه امام خمینی بیله سوار با قدمت نزدیک به ۱۰۰ سال به عنوان دومین مدرسه ماندگار استان تأکید کرد و افزود: در نظر داریم در سال جاری برنامه اساسی برای ساماندهی و احیای این مدرسه تاریخی تدارک ببینیم.