گشت‌های نظارتی اصناف اردبیل ۳۰ درصد افزایش یافت
گشت‌های نظارتی اصناف اردبیل ۳۰ درصد افزایش یافت

حسین نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در تعطیلات سال گذشته ۷۰۸ فقره بازدید و نظارت انجام شده بود که امسال به ۹۰۶ فقره افزایش یافته است. وی افزود: گشت‌های نظارتی نه تنها در مرکز استان بلکه در تمام شهرستان‌ها افزایش دارد و در طول تعطیلات نوروزی چهار گشت مشترک با تعزیرات […]

حسین نجف زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در تعطیلات سال گذشته ۷۰۸ فقره بازدید و نظارت انجام شده بود که امسال به ۹۰۶ فقره افزایش یافته است.

وی افزود: گشت‌های نظارتی نه تنها در مرکز استان بلکه در تمام شهرستان‌ها افزایش دارد و در طول تعطیلات نوروزی چهار گشت مشترک با تعزیرات حکومتی نسبت به نظارت و بازرسی اقدام می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با اذعان به اینکه سایر دستگاه‌های ناظر از جمله صنعت و معدن، بهداشت و اتاق اصناف نیز گشت‌های نظارتی دارند، اضافه کرد: در حال حاضر نیز بازرسی‌های روزانه از وضعیت بازار انجام می‌شود.

نجف زاده متذکر شد: به دلیل اینکه بیشترین کالای مصرفی در وضعیت فعلی میوه و صیفی جات است، گشت‌های نظارتی در این بخش متمرکزشده است.

وی با بیان اینکه پرونده گران‌فروشی گوجه‌فرنگی به قیمت چهار هزار تومان در هر کیلو و سیب‌زمینی دو هزار تومان در هر کیلو به تعزیرات حکومتی واصل شده است، اضافه کرد: با افراد متخلف مطابق قانون برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در خصوص افزایش قیمت گوشت مرغ نیز افزود: در مدت کوتاهی قیمت گوشت مرغ افزایش یافته بود که با نظارت بر بازار تعدیل شد.

به گفته نجف زاده گوشت مرغ گرم قیمت مصوب ندارد و در مقابل قیمت مصوب گوشت مرغ منجمد پنج هزار و ۸۰۰ تومان در هر کیلو در مرکز استان و پنج هزار و ۹۰۰ تومان در هر کیلو در شهرستان‌ها اعلام شده است.