کاهش سرقت در تبریز برای سومین سال متوالی
کاهش سرقت در تبریز برای سومین سال متوالی

اویاقلیق : سرهنگ فرهنگ نوروزی روز یکشنبه در بازدید استاندار آذربایجان شرقی از کلانتری ۱۹ تبریز اظهار کرد: ارتقاء امنیت اجتماعی از جمله برنامه های نیروی انتظامی است و به صورت شبانه روزی در استان و شهرستان تبریز اجرا و پیگیری می شود. وی ادامه داد: در این راستا از سه سال گذشته به این […]

اویاقلیق : سرهنگ فرهنگ نوروزی روز یکشنبه در بازدید استاندار آذربایجان شرقی از کلانتری ۱۹ تبریز اظهار کرد: ارتقاء امنیت اجتماعی از جمله برنامه های نیروی انتظامی است و به صورت شبانه روزی در استان و شهرستان تبریز اجرا و پیگیری می شود.
وی ادامه داد: در این راستا از سه سال گذشته به این سو، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بدون وقفه سه نولت درهر شبانه روز در شهرستان تبریز اجرایی می شود.
سرهنگ نوروزی اظهار کرد: با اجرای این طرح توانسته ایم تبریز را به نخستین کلانشهر کشور در زمینه ‘شهر بدون معتاد متجاهر’ تبدیل کنیم.
وی با اشاره به اجرای طرح نورزی از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۵ تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه داد: پلیس با تمام توان برای برقرای نظم و امنیت تلاش می کند و در سال جاری شاهد کاهش جرایم در این مدت هستیم.
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با اشاره به اجرای طرح مکنا در تمامی کلانتری های شهرستان افزود: در جشنواره طرح مکنا که بین کلانشهر های کشور در سال ۹۲ برگزار شده بود، تبریز رتبه ۳۱ را کسب کرده بود که توانستیم در سال گذشته رتبه دوم کشور را بعد از تهران از آن خود کنیم.