دمای هوای زنجان افزایش می یابد/گرماب بیشترین بارش ها را دارد
دمای هوای زنجان افزایش می یابد/گرماب بیشترین بارش ها را دارد

احد یاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر به میزان بارش ها در استان زنجان طی چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: طی شش روز گذشته سالجاری گرماب با  ۲۳ میلی متر در استان زنجان بیشترین بارش ها را به خود اختصاص داده است. وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی ماهنشان کمترین بارش ها در […]

احد یاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر به میزان بارش ها در استان زنجان طی چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: طی شش روز گذشته سالجاری گرماب با  ۲۳ میلی متر در استان زنجان بیشترین بارش ها را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی ماهنشان کمترین بارش ها در استان زنجان را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل هواشناسی استان زنجان به وضعیت بارش ها در استان زنجان در سال زراعی ۹۵ اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته میزان بارش ها در استان زنجان ۱۴۲ میلی متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش و نسبت به میانگین بلند مدت هم ۲۰ درصد کاهش دارد.

یاغموری تاکید کرد: طی این بازه زمانی قیدار بیشترین بارش ها و ماهنشان کمترین بارش ها را داشته است.

وی  به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان زنجان ابری و قسمتی ابری خواهد بود و وزش باد استان زنجان را فرا می گیرد که در این میان شهروندان زنجانی و مسافران از تردد در ساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده خود داری کنند.

مدیر کل هواشناسی استان زنجان همپچنین به وضعیت دمای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت:  دمای هوای استان زنجان تا اواخر هفته ۵ الی ۶ درجه سانتیگراد افزایش  می یابد.

یاغموری به دمای فعلی زنجان اشاره کردو گفت: دمای هوای شهر زنجان در حال حاضر  ۳ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته یک درجه گرم شده است.

وی به گرمترین و سردترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و یادآورشد: در این میان آببر با ۱۰ درجه  سانتیگراد بالای صفر گرمترین و قیدار با ۶ درجه زیر صفر سانتیگراد سردترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.