دفاع از حقوق هسته‌ای با بتن ریزی راکتور هسته‌ای عملا لگدمال شد
دفاع از حقوق هسته‌ای با بتن ریزی راکتور هسته‌ای عملا لگدمال شد

  اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید     بشاسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص عملکرد چهارساله دولت در زمینه های مختلف گفت: با گذشت تقریبا چهار سال از دولت یازدهم همچنان شاهد وعده های متعدد و قول ایجاد گشایش اقتصادی هستیم.   وی افزود: روحانی با دادن وعده های دروغ مردم […]

 

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

 

بشاسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص عملکرد چهارساله دولت در زمینه های مختلف گفت: با گذشت تقریبا چهار سال از دولت یازدهم همچنان شاهد وعده های متعدد و قول ایجاد گشایش اقتصادی هستیم.

 

وی افزود: روحانی با دادن وعده های دروغ مردم را  چگونه فرض کرده اند؟ ملت وعده تحقق گشایش در ۱۰۰ روز را که شروع وعده های پوچ روحانی بود را فراموش نکرده اند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه تصریح کرد: حال که اواخر عمر دولت رسیده و ایران شاهد اولین رئیس جمهور چهار ساله خود خواهد بود، کماکان دست از سردادن شعارهای بی اساس و پوچ برنداشته و همچنان وعده می دهد.

 

بشاسب ادامه داد: وضع مردم با عمل بهبود میابد و با وعده های سرخرمن هیچ گشایشی حاصل نخواهد شد.

 

وی افزود: ملت بصیر ما باید به همه نشان دهند که ما با عمل خود انقلاب کردیم و با عمل خود پای آن خواهیم ماند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه تصریح کرد: دفاع از حقوق هسته ای که از شعارهای روحانی بود با بتن ریزی راکتور هسته ای عملا لگدمال شد و قرارداد fatf نیز چشمه دیگری از وعده های پوشالی دولت مبنی بر مستقل شدن بانک مرکزی بود.