۲ هزار و ۳۲۷ نامزد در انتخابات شوراهای ارومیه ثبت نام کردند
۲ هزار و ۳۲۷ نامزد در انتخابات شوراهای ارومیه ثبت نام کردند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، عباس حسن خانی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون ۲۹۹ نفر در حوزه شهری و دو هزار و ۲۸ نفر در حوزه‌های روستایی ارومیه ثبت نام کرده اند اظهارداشت:۲۹۹ نفر از این تعداد در حوزه های انتخابیه پنج شهر ارومیه، سرو، سیلوانا، قوشچی […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، عباس حسن خانی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون ۲۹۹ نفر در حوزه شهری و دو هزار و ۲۸ نفر در حوزه‌های روستایی ارومیه ثبت نام کرده اند اظهارداشت:۲۹۹ نفر از این تعداد در حوزه های انتخابیه پنج شهر ارومیه، سرو، سیلوانا، قوشچی و نوشین و مابقی در حوزهای روستایی ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ارومیه رکورد دار کشور در تعداد ثبت نام کنندگان شوراهاست ادامه داد: میزان مشارکت سیاسی و اجتماعی در ارومیه به دلیل بالا بودن تعداد روستاها و همچنین بالا بودن سطح رفاه عمومی در سطح جامعه بالاست.

فرماندار ارومیه اضافه کرد: تاکنون ۲۵۰ نفر از حوزه مرکزی ارومیه، ۱۳ نفر از شهر نازلو، ۱۵ نفر از صومای برادوست، ۱۴ نفر از شهر سیلوانا و هفت نفر از انزل ثبت نام کرده اند.

حسن خانی ادامه داد: در حوزه روستایی نیز یکهزار و ۱۰۴ نفر از حوزه مرکزی، ۲۳۴ نفر از حوزه نازلو، ۱۲۷ نفر از حوزه انزل، ۲۱۷ نفر از حوزه صومای برادوست و ۳۴۶ نفر از حوزه سیلوانا ثبت نام کرده اند.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه درصد مشارکت زنان در دوره چهارم شش درصد بوده است عنوان کرد: مشارکت زنان در این دوره به بیش از ۱۶ درصد رسیده است.

سیروس صادقی، غلامرضا اتابکی، عباس سیدذکریایی، زهرا روحی، عبدالناصر نظریانی، منیژه حاجی سالم، لقمان بیضاوی و اکبر حسن بگلو به عنوان اعضای اصلی و رجبعلی مصطفوی، نادر فرجی، فریدون حیدراسدی، یونس حساس و مالک ولی زاده نیز به عنوان اعضای علی البدل برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهرستان ارومیه انتخاب شده اند.