مه و کاهش دید افقی در جاده های زنجان حاکم است
مه و کاهش دید افقی در جاده های زنجان حاکم است

محمد امینی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جاده های استان زنجان اشاره کرد و افزود: بارش برف و باران طی روزهای گذشته باعث مه و کاهش دید افقی در آزادراه زنجان-تبریز، ترانزیت زنجان-میانه، زنجان-دندی ،زنجان _طارم ،زنجان- تهم و چورزق ، سلطانیه به خدابنده و ابهر به خدابنده حاکم است. وی اظهار کرد:جهت تردد […]

محمد امینی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جاده های استان زنجان اشاره کرد و افزود: بارش برف و باران طی روزهای گذشته باعث مه و کاهش دید افقی در آزادراه زنجان-تبریز، ترانزیت زنجان-میانه، زنجان-دندی ،زنجان _طارم ،زنجان- تهم و چورزق ، سلطانیه به خدابنده و ابهر به خدابنده حاکم است.

وی اظهار کرد:جهت تردد ایمن؛ همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در همه جاده‌های استان، توصیه می شود.

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

امینی گفت:  کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.