گنبد سلطانیه درصدر بازدیدگردشگران از آثار تاریخی زنجان قرار دارد
گنبد سلطانیه درصدر بازدیدگردشگران از آثار تاریخی زنجان قرار دارد

یحیی رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا چهارم فروردین ماه سالجاری ۷۳ هزار و ۱۹۰ نفر از جاذبه های گردشگری استان زنجان بازدید کرده اند، افزود:  گنبد سلطانیه با ۹ هزار و ۵۷۸  نفر بازدید بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص داده است و در در صدر بازدید […]

یحیی رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا چهارم فروردین ماه سالجاری ۷۳ هزار و ۱۹۰ نفر از جاذبه های گردشگری استان زنجان بازدید کرده اند، افزود:  گنبد سلطانیه با ۹ هزار و ۵۷۸  نفر بازدید بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص داده است و در در صدر بازدید از آثار تاریخی و گردئشگری استان زنجان قرار دارد.

وی ادامه داد: رختشویخانه با چهار هزار و ۹۲۸ و مردان نمکی چهار هزار و ۷۳۱ نفر و غار کتله خور با هزار و ۸۲۹ نفر به تربیت بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت:از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا چهارم فروردین ماه ۴۲۵ مورد بازدید نظارتی انجام شده است.

رحمتی با بیان اینکه بازدید از گنبد سلطانیه بیش از ۵۱ درصد نسبت به سفرهای نوروزی سال گذشته رشد دارد و همچنان رکورد دار بازدید ها ی مسافران نوروزی است، افزود: خوشبختانه بازدید از جاذبه های گردشگری استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد خوبی داشته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان تصریح کرد: گنبد عظیم و تاریخی سلطانیه با ۹ هزار و ۵۷۸در صدر بازید از آثار تاریخی و گردشگری استان زنجان قرار دارد.