۵۳۱۴ نفر برای شوراهای استان ثبت نام کرده اند
۵۳۱۴ نفر برای شوراهای استان ثبت نام کرده اند

به گزارش خبرنگار اویاقلیق از محل فرمانداری تبریز رئیس هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی استان در بازدید از روند اجرای ثبت نام برای این رقابتها در گفتگو با خبرنگاران گفت :  امیدوارم این ثبت نام ها کمک حال تبریز و عمران آبادانی آن باشد و کسانی که انگیزه خدمت و صلاحیت لازم را دارند […]

به گزارش خبرنگار اویاقلیق از محل فرمانداری تبریز رئیس هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی استان در بازدید از روند اجرای ثبت نام برای این رقابتها در گفتگو با خبرنگاران گفت :  امیدوارم این ثبت نام ها کمک حال تبریز و عمران آبادانی آن باشد و کسانی که انگیزه خدمت و صلاحیت لازم را دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود :  استعلام از مراجع چهارگانه و بررسی صلاحیتها شروع شده است و ثبت نام  در این رقابتها برای همه امکان پذیر است اما از مراجع چهارگانه صلاحیت افراد استعلام خواهد شد که یکی از آنها دادگستری است.

وی ادامه داد : کسانی که می دانند صلاحیت آنها تائید نخواهد شد ، یا برای خود و خانواده آنها و یا برای دستگاهها اجرایی و هیئت نظارت تبعات خواهد داشت ثبت نام نکنند یا با مشورت اقدام کنند.

وی در پایان گفت :  تا به امروز ۵۳۱۴ نفر برای شوراهای کل استان ثبت نام کرده اند که ۱۰۴۳ نفر از آن شهری و ۴۳۷۱ نفر روستایی است و  پیش بینی می شود طی امروز و فردا استقبال از ثبت نام بیشتر هم شود.