۲۸ هزار نفر به پست های ایمنی هلال احمر زنجان مراجعه کرده اند
۲۸ هزار نفر به پست های ایمنی هلال احمر زنجان مراجعه کرده اند

شهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۵ فروردین ماه سالجاری ۵۰ مورد حادثه در جاده های استان زنجان رخ داده که از این تعداد ۳۳ حادثه جاده ای بوده که ۲۳۰ نفر حادثه دیده و ۸۶ نفر مصدوم شدند که ۱۰ نفر با آمبولانس هلال احمر […]

شهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۵ فروردین ماه سالجاری ۵۰ مورد حادثه در جاده های استان زنجان رخ داده که از این تعداد ۳۳ حادثه جاده ای بوده که ۲۳۰ نفر حادثه دیده و ۸۶ نفر مصدوم شدند که ۱۰ نفر با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان اعزام و دو نفرهم فوت شدند.

وی اظهار کرد:در این راستا ۶ نفر از حادثه دیدگان تصادفات جاده ای اسکان داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:در انجام این ماموریتها ۶۸ تیم عملیاتی با ۱۰۱ نفر نجاتگر و ۴۰ دستگاه آمبولانس و ۳۰ دستگاه خودرو نجات به کار گیری شدند.

میرزایی تاکید  کرد: طی این بازه زمانی ۴  مورد حادثه برف و کولا ک بوده که ۳۴۴ نفر امداد رسانی شدند و یک نفر مصدوم بیمارستان اعزام شد.

وی افزود:در طرح نوروزی ۳۹۴ نفر به خیمه نماز مراجعه کرده اند و دو هزار و ۱۸۰ نفر به فضای دوستدار کودک مراجعه کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: دو هزار و ۹۲۵ نفر به ایستگاه سلامت نوروزی هلال احمر  استان زنجان مراجعه کرده اندو ۲۸ هزار و ۸۴۵ نفر هم به پست های ایمنی مراجعه کرده اند.

میرزایی با بیان اینکه  ۱۳ هزار و ۴۳۱  بروشور و ۱۶ هزار و ۲۳۷ مورد نقشه ایران و زنجان و شهرستان زنجان بین مسافرین نوروزی توزیع شده است، تصریح کرد:۶ هزار و ۷۶۹ مورد اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی توزیع شده  است.