ثبت نام۱۱۳۳ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان زنجان
ثبت نام۱۱۳۳ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان زنجان

سید بیوک موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در مجموع با گذشت ۴ روز از فرایند ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان تاکنون ۱۱۳۳ نفر ثبت نام کرده اند که ۲۳۴ نفر برای شوراهای اسلامی شهرها و ۸۹۹ نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستا بودند و از این […]

سید بیوک موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در مجموع با گذشت ۴ روز از فرایند ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان تاکنون ۱۱۳۳ نفر ثبت نام کرده اند که ۲۳۴ نفر برای شوراهای اسلامی شهرها و ۸۹۹ نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستا بودند و از این تعداد، ۴۵ نفر را زنان و ۱۰۸۸ نفر را مردان تشکیل می دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: تعداد ثبت نام کنندگان در روز چهارم تا ساعت ۱۷ عصر، ۴۲۶ نفر متشکل از ۲۲ زن و ۴۰۴ مرد است که از این تعداد، ۷۵ نفر برای شوراهای شهری و ۳۵۱ نفر برای شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کردند و فرایند ثبت نام تا ساعت ۱۹ عصر نیز ادامه خواهد داشت.

موسوی افزود: در نخستین روز آغاز فرایند ثبت نام از داوطلبین در استان زنجان، در مجموع ۲۴۰ نفر متشکل از ۱۲ داوطلب زن و ۲۲۸ داوطلب مرد جهت حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نامزد شده بودند که از این تعداد ۷۰ نفر برای عضویت در شوراهای شهری و ۱۷۰ نفر برای شوراهای روستا ثبت نام کرده بودند.

وی  ادامه داد: از مجموع ثبت نام کنندگان در روز نخست، ۷۴ نفر در شهرستان ابهر، ۱۴ نفر از ایجرود، ۳۱ نفر از شهرستان خدابنده، ۷نفر از طارم، ۱۹ نفر از ماهنشان، ۱۱ نفر از خرمدره و ۵ نفر از سلطانیه بودند و تعداد ۷۹ داوطلب از شهرستان زنجان ثبت نام کرده بودند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در دومین روز فرایند ثبت نام داوطلبین، ۲۰۳ کاندید متشکل از ۷ داوطلب زن و ۱۹۶ داوطلب مرد جهت حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان ثبت نام نمودند که از این تعداد ۳۸ نفر متقاضی عضویت در شورای شهری و ۱۶۵ نفر ثبت نام کننده در انتخابات شوراهای روستا بودند.

موسوی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان در روز دوم، ۳۴ نفر در شهرستان ابهر، ۳۹ نفر از ایجرود، ۳۳ نفر از شهرستان خدابنده، ۱۱ نفر از طارم، ۳۱ نفر از ماهنشان، ۴ نفر از خرمدره و ۱ نفر از سلطانیه بودند و تعداد ۵۰ داوطلب از شهرستان زنجان ثبت نام کرده بودند.

وی ادامه داد: آمار مجموع ثبت نام کنندگان استان زنجان در سومین روز انجام فرایند ثبت نام از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان را ۲۶۴نفر شامل ۴ داوطلب زن و ۲۶۰ داوطلب مرد اعلام کرد که از این تعداد نیز ۵۱ نفر برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهرها و ۲۱۳ نفر برای شوراهای روستایی ثبت نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت:ثبت نام از داوطلبین انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان همزمان با سراسر کشور از ۳۰ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا ۶ فروردین ماه سال جاری به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت. براساس برنامه زمانبندی وزارت کشور، ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور برگزار خواهد شد.