احتمال آب گرفتگی معابر در زنجان/دمای هوا کاهش می یابد
احتمال آب گرفتگی معابر در زنجان/دمای هوا کاهش می یابد

احد یاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کردو  افزود:سامانه بارشی از صبح امروز( پنج شنبه) وارد استان زنجان شده و تا روز شنبه مهمان استان می باشد. وی اظهار کرد: در حال حاضر آسمان زنجان ابری بوده و بارش برف و باران استان زنجان را […]

احد یاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کردو  افزود:سامانه بارشی از صبح امروز( پنج شنبه) وارد استان زنجان شده و تا روز شنبه مهمان استان می باشد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر آسمان زنجان ابری بوده و بارش برف و باران استان زنجان را فرا گرفته  و احتمال آب گرفتگی معابر در استان وجود دارد که مسافران و شهروندان زنجانی از تردد در کنار رودخانه ها خود داری کنند.

مدیر کل هواشناسی استان زنجان  به وضعیت دمای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: دمای استان زنجان از امروز تا روز شنبه کاهش می یابد.

یاغموری به گرمترین و سردترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کردو یاد آورشد: در این میان آببر با ۱۶ درجه بالای صفر گرمترین و شهرستان  قیدار با یک درجه بالای صفر سردترین مناطق استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کردو گفت: در حال حاضر دمای شهر زنجان شش درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد سرد شده است.