برگزاری انتخابات شورا در ۱۰۲۶ روستا/۸۶۴نفر ثبت‌نام کردند
برگزاری انتخابات شورا در ۱۰۲۶ روستا/۸۶۴نفر ثبت‌نام کردند

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ناصر نصیری صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: مطابق قوانین انتخابات شورای اسلامی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار برگزار خواهد شد. وی افزود: بر همین اساس انتخابات شورا در هزار و ۲۶ روستا برگزار می‌شود و زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری انتخابات پرشور تدارک دیده […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، ناصر نصیری صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: مطابق قوانین انتخابات شورای اسلامی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس انتخابات شورا در هزار و ۲۶ روستا برگزار می‌شود و زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری انتخابات پرشور تدارک دیده شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل با تأکید به اینکه در روستاهای بالای هزار و ۵۰۰ خانوار، شورای روستا شکل خواهد گرفت، اضافه کرد: در واقع در ۴۲ روستا شورای اسلامی روستا تشکیل می‌شود.

نصیری با اذعان به اینکه ۷۹ روستای استان فاقد شورا هستند، اضافه کرد: ضروری است با توجه به اهمیت تشکیل شورا در عمران و آبادانی روستاها، روستاییان استان مشارکت مطلوبی در انتخابات داشته و شورای روستا تشکیل دهند.

وی تعداد نامزدهای شورای روستاها را ۶۰۷ نفر عنوان و اضافه کرد: علاوه بر این ۲۵۷ نفر نیز برای شوراهای اسلامی شهر ثبت‌نام کردند که در مجموع شامل ۸۶۴ نفر است.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل از کل ثبت‌نام کنندگان ۲۸ نفر از بانوان استان و مابقی از آقایان هستند.