شرکت کنندگان برای شورای شهر تبریز کیسه ندوزند / شورای چهارم با ۱۰ هزار میلیارد بودجه نتوانسته است کاری انجام دهد
شرکت کنندگان برای شورای شهر تبریز کیسه ندوزند / شورای چهارم با ۱۰ هزار میلیارد بودجه نتوانسته است کاری انجام دهد

محمدحسین جعفری ، عضو فعلی شورای شهر تبریز که برای ثبت نام در پنجمین دوره اتخابات شوراهای اسلامی شهر تبریز به فرمانداری تبریز آمده بود ، در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با ائتلاف اعضای اقلیت شورای شهر تبریز گفت : گفتگوهای زیادی در این رابطه انجام شده است و ائتلافها در حال شکل گیری […]

محمدحسین جعفری ، عضو فعلی شورای شهر تبریز که برای ثبت نام در پنجمین دوره اتخابات شوراهای اسلامی شهر تبریز به فرمانداری تبریز آمده بود ، در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با ائتلاف اعضای اقلیت شورای شهر تبریز گفت : گفتگوهای زیادی در این رابطه انجام شده است و ائتلافها در حال شکل گیری است ، اما فعلا نتیجه نهایی از آن اخذ نشده است.

وی افزود : البته نباید از جریان اقلیت و منتقد شورای شهر تبریز این گونه برداشت کرد که اصل شورا که اکثریت باشد ، به نحو احسن به وظایف خود عمل کرده اند و اقلیت شورا می خواهد برای اکثریت مانع تراشی کرده و و ساز مخالف بزند. بلکه باید این طور دید که آیا شورای شهر چهارم طی این ۴ سال توانسته است با ۱۰ هزار میلیارد بودجه ای که در اختیار داشته است تحولی را در شهر ایجاد کند ؟ اگر شما این تحول را می بینید ، من هم دیده ام !

 

جعفری نمره شورای چهارم را نمره مردودی ۹٫۵ دانست و گفت :مردم باید توجه داشته باشند که افراد متعهد اولویت بیشتری نسبت به افراد متخصص داشته باشند و همچنین اینکه شورای شهر محل کسب نیست لذا شرکت کنندگان برای شورای شهر تبریز کیسه ندوزند.