۴.۶ میلیارد برای پروژه های عمرانی زنجان هزینه خواهد شد
۴.۶ میلیارد برای پروژه های عمرانی زنجان هزینه خواهد شد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،رسول بیات ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم بخش زنجانرود در گذشته از برخی امکانات و زیرساخت ها برخوردار بوده اند اما در عین حال در مقایسه با سایر مناطق از امکانات کمتری بهره گرفته اند و لیکن به […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر،رسول بیات ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم بخش زنجانرود در گذشته از برخی امکانات و زیرساخت ها برخوردار بوده اند اما در عین حال در مقایسه با سایر مناطق از امکانات کمتری بهره گرفته اند و لیکن به تازگی با توجه ویژه به این بخش از استان، شاهد اجرای پروژه‌های مناسبی در سطح شهرستان و به ویژه بخش زنجانرود ماجرا شده است.

وی اظهار کرد: در  بحث اعتبارات دهیاریها ودردولت  تدبیر وامید طی ۳ سال اخیر حدود ۱۲ میلیارد تومان اعتبار  برای بهسازی معابر روستاهای بخش زنجانرود هزینه شده  است.

فرماندار زنجان گفت: با توجه ویژه به بهسازی معابر در روستا که در طول تاریخ بخش زنجانرود بی سابقه است در ۲۵ روستای بخش زنجانرود برای اولین بار در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی پروژه بهسازی معابر اجرا شده است.

بیات تاکید کرد: در سال آینده در حدود ۶.۴ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که در حدود ۴.۶ میلیارد برای پروژه های عمرانیشهرستان زنجان هزینه خواهد شد.

وی  بر توسعه غرب زنجان همانند شرق زنجان، شهرک صنعتی دره لیک با وسعتی حدود ۷۵۰ هکتار که از لحاظ وسعت بیشتر از تک تک شهرک های صنعتی احداث شده در استان زنجان تاکید کردو گفت: این امر در دست اقدام است و در صورت اجرا از لحاظ اقتصادی شاهد توسعه چشمگیری خواهیم بود که مایه خیر و برکت برای بخش خواهد بود.

فرماندار زنجان ابراز کرد:  در حدود ۵۰ کیلومتر جدول‌گذاری، ۱۰۰.۹۰ مترمربع زیرسازی،۰۰۰.۳۵ متر مربع آسفالت ریزی، ۰۰۰.۱۰ مترمربع سنگ فرش و ۰۰.۷ مترمکعب دیوار ساحلی اجرا شده است.

بیات گفت: در راستای سیاست های دولت یازدهم برای بها دادن و امر خدمات رسانی به روستاها امسال در بحث اعتبارات دهیاری ها به این امر مهم توجه ویژه ای شده  و همچنین خبرهای خوشی درخصوص گازرسانی وآبرسانی به روستاهای بخش زنجانرود درسال آینده خواهیم داشت.