اخباری، پای ثابت اردوهای تیم ملی
اخباری، پای ثابت اردوهای تیم ملی

اویاقلیق : محمدرضا اخباری دروازه بان جوان تراکتورسازی تنها دروازه بانی است که در یک سال اخیر در همه اردوهای تیم ملی حضور پیدا کرده است. اخباری بعد از حضور در مسابقات انتخابی المپیک در ترکیب تیم فوتبال امید مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفت و از آن زمان تاکنون در همه اردوها دعوت […]

اویاقلیق : محمدرضا اخباری دروازه بان جوان تراکتورسازی تنها دروازه بانی است که در یک سال اخیر در همه اردوهای تیم ملی حضور پیدا کرده است. اخباری بعد از حضور در مسابقات انتخابی المپیک در ترکیب تیم فوتبال امید مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفت و از آن زمان تاکنون در همه اردوها دعوت شده است.
او که بابت حضور در اردوی تیم ملی رکورددار است، تلاش زیادی می کند تا بتواند نظر کی روش را برای حضور در دروازه جلب کند. دروازه بان تراکتورسازی که در لیگ شانزدهم آمار خوبی از خود ثبت کرده، در تمرین امروز تیم ملی دچار آسیب دیدگی جزئی هم شد اما با تلاش پزشکان به تمرین برگشت و مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد.
اگرچه در بازی های گذشته تیم ملی علیرضا بیرانوند، از دروازه حفاظت کرده است اما اخباری هرگز از فیکس شدن ناامید نشده و تمام تلاشش را به کار گرفته تا در رقابتی نفسگیر خودش را به کادرفنی نشان دهد.