نمی گذارم حتی یک قاشق از آب سد کلقان هشترود به تبریز برده شود/من انقلابی‌ام به هیچ حزب و جناحی بدهکار نیستم
نمی گذارم حتی یک قاشق از آب سد کلقان هشترود به تبریز برده شود/من انقلابی‌ام به هیچ حزب و جناحی بدهکار نیستم

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس ، سیدحمزه امینی عصر امروز در دیدار با مردم هشترود در حسینیه آل طه هشترود اظهار داشت: تمهیدات لازم برای رساندن آب شرب سالم از سد کلقان صورت گرفته که به محض آبگیری این سد صورت خواهد گرفت. وی افزود: آب سد کلقان در مرحله اول برای آب […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس ، سیدحمزه امینی عصر امروز در دیدار با مردم هشترود در حسینیه آل طه هشترود اظهار داشت: تمهیدات لازم برای رساندن آب شرب سالم از سد کلقان صورت گرفته که به محض آبگیری این سد صورت خواهد گرفت.

وی افزود: آب سد کلقان در مرحله اول برای آب شرب هشترود و در مرحله دوم برای اهالی بستان‌آباد است و هیچ کس حق ندارد از آب این سد برای تبریز ببرد.

امینی گفت: نخواهم گذاشت حتی یک قاشق از آب این سد به تبریز برده شود.

نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجوز و قول یک هزار و ۱۰۰ تن آسفالت برای شهرداری برای آسفالت خیابان‌های سطح شهر گرفته شده و به محض مساعد شدن هوا خیابان‌های سطح شهر که من اصلا یادم نمی‌آید کی آسفالت ریزی شده است آسفالت ریزی مجدد خواهد شد.

وی در مورد پس گرفتن رای استیضاح خود از وزیر راه و شهرسازی گفت: برداشت من این بود که آخوندی مقصر حادثه قطار تبریزمشهد نبود و فقط اشتباه فردی بود که فاجعه آفرید و من ازسخنان ایشان در مجلس قانع شدم و رای خود را پس گرفتم.

امینی با بیان اینکه نه اصلاح طلبم نه اصولگرا گفت: من انقلابی‌ام به هیچ حزب و جناحی بدهکار نیستم.

وی گفت: پیمانکار درمانگاه تامین اجتماعی مشخص شده و اواخر اردیبهشت سال آینده این درمانگاه که نوعی مینی بیمارستان خواهد بود عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.