حضور مدیرعامل تراکتورسازی در جلسه تاج با مسئولان صداوسیما
حضور مدیرعامل تراکتورسازی در جلسه تاج با مسئولان صداوسیما

اویاقلیق : پس از حکم کمیته‌ اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال مبنی بر جلوگیری از ورود دوربین‌های فیلمبرداری به ورزشگاه آزادی که عمدتا از سوی سازمان صدا و سیما و برای برنامه‌های فوتبال این سازمان تولید محتوا می‌کردند، وزیر ورزش و جوانان هفته‌ گذشته جلسه‌ای را با سازمان صدا و سیما برگزار کرد. پس از […]

اویاقلیق : پس از حکم کمیته‌ اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال مبنی بر جلوگیری از ورود دوربین‌های فیلمبرداری به ورزشگاه آزادی که عمدتا از سوی سازمان صدا و سیما و برای برنامه‌های فوتبال این سازمان تولید محتوا می‌کردند، وزیر ورزش و جوانان هفته‌ گذشته جلسه‌ای را با سازمان صدا و سیما برگزار کرد.

پس از این جلسه مهدی تاج حکم کمیته‌ بازاریابی برای جلوگیری از ورود دوربین‌های تلویزیونی را معلق کرد تا مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را با اعضای سازمان صدا و سیما برگزار کنند. این جلسه با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، امیر عابدینی رییس سازمان اقتصادی و  بازاریابی فدراسیون فوتبال ، رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال، علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس، مصطفی آجرلو ، مدیرعامل تراکتورسازی و احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

این جلسه از سری جلسات فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما برای بهره مندی هر دو طرف از حق پخش تلویزیونی فوتبال است.

فدراسیون فوتبال معتقد است با توجه به این که سازمان صدا و سیما هیچ پولی را بابت پخش مستقیم تلویزیونی پرداخت نمی‌کند باید از محتویات فوتبال مبلغی را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پرداخت کند.

همچنین فدراسیون فوتبال هفته‌ گذشته اعلام کرده بود که محتویات فوتبال به یک شرکت خصوصی واگذار شده است و اگر سازمان صدا و سیما تحولی در آن ایجاد نکند آنها هم از حضور دوربین‌های فیلمبرداری  صدا و سیما جلوگیری می‌کنند. باید دید این قائله که از چند  سال پیش آغاز شده است تا چه زمانی ادامه‌ خواهد داشت و فوتبال که از چند سال پیش از حقوق محروم شده است چه زمانی می‌تواند از بخشی از حق و حقوق خود بهره مند شود.

ایسنا