تلخ تر از زهر/ جشن قهرمانی لیگ شانزدهم در تبریز ؟
تلخ تر از زهر/ جشن قهرمانی لیگ شانزدهم در تبریز ؟

اویاقلیق : دو توقف متوالی تراکتورسازی باعث شد ناگهان فاصله این تیم با پرسپولیس به ۱۰امتیاز افزایش پیدا کند. حالا دیگر خود امیر قلعه‌نویی هم می‌داند که رویای فتح جام چقدر برای او و تیمش دور از دسترس شده است. سرمربی تراکتور در نشست خبری بعد از بازی با فولاد اعتراف کرد تحقق این هدف را […]

اویاقلیق : دو توقف متوالی تراکتورسازی باعث شد ناگهان فاصله این تیم با پرسپولیس به ۱۰امتیاز افزایش پیدا کند. حالا دیگر خود امیر قلعه‌نویی هم می‌داند که رویای فتح جام چقدر برای او و تیمش دور از دسترس شده است. سرمربی تراکتور در نشست خبری بعد از بازی با فولاد اعتراف کرد تحقق این هدف را «کمرنگ» می‌بیند. از حالا به بعد یکی از سوژه‌های اصلی اهالی فوتبال ایران می‌تواند آن باشد که پرسپولیس چه زمانی قهرمانی‌اش را قطعی خواهد کرد؟

در حال حاضر شواهد و قرائن نشان می‌دهد احتمال قابل توجهی وجود دارد که قهرمانی پرسپولیس در تبریز و در صورت پیروزی برابر ماشین‌سازی قطعی شود. در صورتی که هر دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در دو هفته آینده شبیه هم نتیجه بگیرند، باز پرسپولیس در پایان هفته بیست‌وهفتم و در صورت پیروزی برابر ماشین‌سازی می‌تواند جام را در ورزشگاه یادگار امام تبریز بالای سر ببرد. بدون تردید هیچ اتفاقی برای تراکتوری‌ها نمی‌تواند تلخ‌تر از آن باشد که بعد از یک فصل طولانی و فرسایشی، درست در شهر خودش شاهد جسن قهرمانی پرسپولیس باشد. دیدار دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی در هفته بیست‌وهفتم روز شنبه ۲۶فروردین۹۶ در تبریز برگزار خواهد شد.