مدیریت کارخانه بلبرینگ سازی تبریز خلع ید می شود
مدیریت کارخانه بلبرینگ سازی تبریز خلع ید می شود

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس، رحیم شهرتی فر در خصوص تجمع کارگران کارخانه بلبرینگ سازی تبریز در مقابل استاندار، با بیان اینکه حقوق کارگران این واحد چند ماه پرداخت نشده و متاسفانه جزو شرکت های واگذار شده در دولت گذشته است که به یک فرد فاقد اهلیت لازم واگذار شده و در طی […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس، رحیم شهرتی فر در خصوص تجمع کارگران کارخانه بلبرینگ سازی تبریز در مقابل استاندار، با بیان اینکه حقوق کارگران این واحد چند ماه پرداخت نشده و متاسفانه جزو شرکت های واگذار شده در دولت گذشته است که به یک فرد فاقد اهلیت لازم واگذار شده و در طی این چند سال این واحد را با سو مدیریت روبه رو کرده است

فرماندار تبریز افزود: صنعت بلبرینگ سازی یکی از صنایع معتبر بوده و برای خود نام و بازار معتبری داشته و مشکلی نداشت، اما متاسفانه با مدیریت ناصحیح این واحد را به این روز انداخته اند.

وی اضافه کرد: کارگران هم حق دارند چرا که چندین ماه حقوق نگرفته اند و در این شب های عید به هر حال هزینه ها زندگی باید تامین شود.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: متاسفانه وعده های سهام دار تحقق نیافته و بر همین اساس آمده اند تا درد خود را به استانداری و فرمانداری بگویند.

وی تصریح کرد: با توجه به این وضعیت، مسوولان ادارات  نیز چند وقتی است که پیگیری می کنند تا سهام دار به این اوضاع شرکت سرو سامان بدهد که متاسفانه محقق نشده و کارگران نیز اعتراض می کنند، بر همین اساس مجبوریم طبق قانون با کمک گرفتن از دستگاه قضایی اقدام کنیم و همچنین ان شاء الله با همکاری مسوولان امر تصمیم بر خلع ید گرفته می شود و باید اداره شرکت را به ستاد حمایت از صنعت بسپاریم.

گزارش ها حاکی از آن است که ، کارگران این کارخانه هجدهم این ماه مقابل اداره‌ کل کار آذربایجان‌شرقی و امروز مقابل استاندار آذربایجان شرقی تجمع کرده و اعتراض کردند.

در اوایل آبان امسال کارکنان این کارخانه به علت عدم پرداخت حقوق دست به اعتصاب زده بودند اما چون مطالبات پرداخت نشد حالا به خیابان آمده‌اند.

متاسفانه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که مجموعه مدیریتی استان مدعی هستند وضعیت صنایع در حالت خوب و مناسبی قرار دارد و از رکود عبور کرده است و آذربایجان‌شرقی به لحاظ رونق واحدهای تولیدی و اشتغال شرایط به مراتب بهتری دارد.

حال باید دید این ادعا چقدر درست است و اگر اینگونه است مطالبات کارگران صنایع فوق چرا تاکنون پرداخت نشده و کارگران را از سرناچاری به اعتراض کشانده است.