نظرسنجی/ بهترین مدیرعامل تراکتورسازی کیست؟
نظرسنجی/ بهترین مدیرعامل تراکتورسازی کیست؟

اویاقلیق : بعد از آمدن دوباره تراکتور به لیگ برتر سکان مدیریت تیم بزرگ تراکتور به افراد مختلفی واگذار شد البته بماند که در هیچ کدام نظر هواداران تراکتور پرسیده نشده است. جالب آنکه همه مدیران فکر می کردن بهترین مدیر تاریخ تراکتور هستند و کار مدیران قبلی را هم قبول نمی کردند. و از این […]

اویاقلیق : بعد از آمدن دوباره تراکتور به لیگ برتر سکان مدیریت تیم بزرگ تراکتور به افراد مختلفی واگذار شد البته بماند که در هیچ کدام نظر هواداران تراکتور پرسیده نشده است.

جالب آنکه همه مدیران فکر می کردن بهترین مدیر تاریخ تراکتور هستند و کار مدیران قبلی را هم قبول نمی کردند. و از این جالب تر اینکه مدیران قبلی بلا استثنا در دوران مدیرتشان از حمایت های پیج های بزرگ طرفداری تراختور بهرمنده بوده اند.

ولی چیزی که مشخص هست هواداران با دقت عمکرد مدیران را  رصد می کنند و بهترین قاضی به عملکرد مدیران هوادارن تراکتور هستند، که بدون هیچ چشم داشتی در سرما و گرما در پیروزی و شکست حامی تیم محبوشان هستند.

باور هواداران این هست که برای موفقیت یک باشگاه یک مدیر عامل توانمند، کار بلد و با تعصب که دلسوز باشد لازم است.

حال به نظر شما بهترین مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی از زمانی که این تیم دوباره به لیگ برتر برگشته است کدام گزینه می باشد:
۱- ناصر شفق
۲-محمدحسین جعفری
۳-حمید زینی زاده
۴- جمشید نظمی
۵- سعید عباسی
۶-مصطفی آجورلو
۷- هیچ کدام