نگرانی جدید هواداران/ بیش تر شدن اختلاف با پرسپولیس؛ کم شدن فاصله با استقلال
نگرانی جدید هواداران/ بیش تر شدن اختلاف با پرسپولیس؛ کم شدن فاصله با استقلال

اویاقلیق : دو تیم تراکتورسازی و فولاد در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان قلعه نویی نیاز مبرمی به هر سه امتیاز بازی داشتند اما به هیچ وجه ممکن در حد و اندازه های یک مدعی قهرمانی در زمین ، مسابقه حاضر نشدند. امیر قلعه نویی در این دیدار محمد رضا اخباری را درون […]

اویاقلیق : دو تیم تراکتورسازی و فولاد در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان قلعه نویی نیاز مبرمی به هر سه امتیاز بازی داشتند اما به هیچ وجه ممکن در حد و اندازه های یک مدعی قهرمانی در زمین ، مسابقه حاضر نشدند. امیر قلعه نویی در این دیدار محمد رضا اخباری را درون دروازه قرار داد و خالد شفیعی و هادی محمدی زوج قلب خط دفاعی تیم به همراه آقایی و مهدی زاده که در غیاب ایرانپوریان به دفاع راست منتقل شده بود مدافعان تیم را تشکیل دادند. در میانه میدان کیانی در جلوی خط دفاعی و کرار و نوری به عنوان هافبک های نفوذی به میدان رفتند. در جناحین نیز ابراهیمی و گودرزی به عنوان وینگرهای چپ و راست و حاتمی نیز در نوک حمله قرار گرفت و در ابتدای نیمه دوم شریفی به جای حاتمی وارد زمین شد و ادر لوسیانو ادینهو نیز به جای کرار جاسم در ترکیب قرار گرفت و کاپیتان کیانی نیز در نیمه دوم و پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد که انتظار می رود تا در روزهایی که تیم با مشکل کمبود بازیکن رنج می برد هافبک با تجربه سرخپوشان به این راحتی از زمین اخراج نشود.

هر چند در دقایق نخست بازی تراکتورسازان صاحب چند ضربه کرنر و ایستگاهی شدند اما در مجموع آنچه مسلم و مشهود به نظر می رسید، عدم سازماندهی مناسب تیمی و بی برنامگی مطلق بود به نحوی که شاگردان قلعه نویی به جز اوت های دستی شفیعی و اتکا به خلاقیت های فردی بازیکنان خود، هیچگونه برنامه خاصی برای رسیدن به دروازه حریف نداشتند و فوتبالی که تیم قلعه نویی ارائه داد به هیچ وجه در حد اندازه های یک تیم مدعی قهرمانی نبود، جایی که در طول ۹۰ دقیقه حتی شاهد ایجاد یک موقعیت مسلم گلزنی نیز نبودیم . البته قلعه نویی باید خدای خود را شاکر باشد که از دو مدافع مطمئن در قلب دفاع بهره می برد جایی که خالد شفیعی و هادی محمدی به خوبی از پس ساسان انصاری و دیگر مهاجمان فولاد بر آمدند و هر دو بدون اشتباه در زمین ظاهر شده و روزی خوب را سپری کردند.

با این نمایش نه چندان مناسب تیم قلعه نویی در بازی های گذشته ، که به جز بازی با ذوب آهن و تا حدودی بازی با پیکان، تقریبا در تمامی بازی های نیم فصل دوم ضعیف و بدون برنامه تاکتیکی در زمین مسابقه حاضر شده و نمایشی نه چندان مناسب ارائه داده اند، آنچه بیش از همه چیز هواداران را نگران کرده است عملکرد مناسب شاگردان علی متصوریان و به خطر افتادن جایگاه دومی سرخپوشان می باشد، جایی که استقلال تهران هم در آسیا و هم در لیگ با جوانانی با انگیزه پا به میدان مسابقه می گذارد .

با این وضع و اوضاع هواداران علاوه بر لیگ، نگران فینال جام حذفی نیز هستند جایی که تیم تقویت شده نفت به هیچ عنوان پا پس نخواهد کشید و رقیبی سر سخت و جدی برای سرخپوشان به شمار می رود.