قلعه‌نوعی: با اینکه ۱۰ نفره شدیم اما عملکرد داوری خوب بود/ مدیرانی داریم که دل‌شان برای فوتبال نمی‌سوزد
قلعه‌نوعی: با اینکه ۱۰ نفره شدیم اما عملکرد داوری خوب بود/ مدیرانی داریم که دل‌شان برای فوتبال نمی‌سوزد

اویاقلیق:امیرقلعه‌نوعی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: از مسئولان اهوازی به خاطر زمین خوبی که دارند، تشکر می‌کنم. از تریبون استفاده می‌کنم و برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم استقلال خوزستان نتیجه خوبی بگیرد و در اولین […]

اویاقلیق:امیرقلعه‌نوعی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: از مسئولان اهوازی به خاطر زمین خوبی که دارند، تشکر می‌کنم. از تریبون استفاده می‌کنم و برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم استقلال خوزستان نتیجه خوبی بگیرد و در اولین تجربه حضورش در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شود و صعودش را به دور بعد قطعی کند. از استاندار خوزستان می‌خواهم نگاهی ویژه به این تیم داشته باشد.

وی ادامه داد: سعداوی تیم خوبی ساخته اما تعجب می‌کنم چرا گاهی اوقات با او برخوردهای نامناسب صورت می‌گیرد. فولاد خوزستان یک فوتبال با برنامه را به نمایش می‌گذارد ولی ما امروز آنها را بسته بودیم. حریف بعد از ۱۰ نفره شدن ما توپ و میدان را در اختیار گرفت. امروز دو تیم فوتبال جاندار و فیزیکی را به نمایش گذاشتند. سرعت بازی و تعداد پاس‌ها هم بالا بود اما فرصت چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: از داوری هم رضایت کامل داریم. از کرمانشاهی تشکر می‌کنم که قضاوت خوبی انجام داد. با وجود اینکه ما ۱۰ نفره شدیم اما عملکرد داوری خوب بود.قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: بازی مقابل فولاد در اهواز سخت است. حریف موقعیتی در این بازی نداشت. اگر ادینیو دقت می‌کرد و قبل از ۱۰ نفره شدن موفق به گلزنی می‌شد، کارمان راحت‌تر می‌شد. باید تلاش و انگیزه‌مان را بیشتر کنیم. فولاد تیم خوبی است و ما خوشبختانه به آنها موقعیت چندانی ندادیم. به نظرم تساوی هم نتیجه بدی نیست.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به زیاد شدن اختلاف امتیاز با پرسپولیس آیا همچنان امیدوار به کسب عنوان قهرمانی است یا خیر، گفت: امیدمان برای قهرمانی کم‌رنگ است و باید جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که چرا تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان بعد از قهرمانی در لیگ دچار مشکلات مالی می‌شوند، تأکید کرد: باید در مورد این موضوع وقت زیادی را صرف و صحبت کنیم. فوتبال ما تکلیفش معلوم نیست. سلطانی‌فر (وزیر ورزش و جوانان) باید تکلیف فوتبال را مشخص کند. چرا تیم‌هایی مانند استقلال اهواز، آرارات، راه‌آهن و شاهین بوشهر از بین می‌روند. این نشان می‌دهد در فوتبال ما نه برنامه‌ای وجود دارد و نه کسی پشت این تیم‌هاست. در تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان که صنعتی هستند در یک مقطع مدیری می‌آید که به فوتبال علاقه دارد اما در مقطع بعدی مدیری می‌آید که به فوتبال هیچ علاقه‌ای ندارد. وقتی یک مدیر در فوتبال هزینه می‌کند اما رئیس کارخانه‌اش می‌گوید هزینه نکن چون کارگرها گرسنه هستند دیگر کاری نمی‌‌توان انجام داد.

قلعه‌نویی ادامه داد: به فوتبال سلیقه‌ای نگاه می‌شود. قبل از اینکه سازمان به وزارتخانه تبدیل شود، شورای عالی ورزش بود که ۷ وزیر داشت ولی الان فقط یک نفر است. آن زمان به غیر از هاشمی‌طبا که خیلی زحمت کشید ورزش حیاط خلوت آقایان بود و رئیس جمهور هر کسی را که در جاهای دیگر پست نداشت به سازمان تربیت بدنی می‌فرستاد.

وی در پایان گفت: ما در ورزش مدیرانی داریم که دل‌شان برای فوتبال نمی‌سوزد. مربی مثل پورموسوی (سرمربی استقلال خوزستان) با این همه جوان با کیفیت نباید این روزها برای هزینه‌های تیمش مشکل داشته باشد.