دولت به فضای باز رسانه‌ای معتقد است
دولت به فضای باز رسانه‌ای معتقد است

اویاقلیق: اسماعیل جبارزاده در مراسم اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی، کانون مهم تمدن ایران زمین بوده و مردم این استان در برهه‌های تاریخی مختلف همچون مشروطیت و قیام تاریخی ۲۹ بهمن ماه، نقش خود را ایفا کرده و عدالت خواهی و استقلال خود را نشان دادند. وی افزود: در […]

اویاقلیق: اسماعیل جبارزاده در مراسم اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی، کانون مهم تمدن ایران زمین بوده و مردم این استان در برهه‌های تاریخی مختلف همچون مشروطیت و قیام تاریخی ۲۹ بهمن ماه، نقش خود را ایفا کرده و عدالت خواهی و استقلال خود را نشان دادند.
وی افزود: در این بین رسانه‌های آذربایجان نیز همواره نگارنده این وقایع مهم تاریخی بوده و در راستای تنویر افکار عمومی و تحقق خواسته‌های مردم تلاش کردند‌.
وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی در ۲۰۰ سال گذشته در بخش رسانه جزو اولین‌ها بوده است، عنوان کرد: روزنامه وقایع اتفاقیه که دومین روزنامه کشور بود، در تبریز به چاپ رسید، همچنین این استان افتخار بنیان گذاری مطبوعات محلی و طرح‌های مبتکرانه را در کارنامه دارد.
جبارزاده تاکید کرد: هم اکنون رسانه‌های محلی و نماینده رسانه‌های سراسری در سراسر استان در راستای توسعه استان و آگاهی بخشی به مردم تلاش می‌کنند و ثمرات ارتباط دو طرفه رسانه و مسئولان در بخش‌های مختلف مشهود است‌.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به توسعه کمی و کیفی رسانه‌ها تاکید دارد، گفت: هم اکنون آمار رسانه‌های استان ۳۱۰ عنوان می‌باشد که قابل تحسین است.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه دولت به نقش رسانه به عنوان عامل توسعه باور دارد، اظهار کرد: به ایجاد فضای باز رسانه‌ای معتقدیم و همچنین طرفدار نقد سازنده و حرفه‌ای نیز هستیم؛ ضمن استقبال از انتقادات سازنده، از آن‌ها برای رفع مشکلات استفاده خواهیم کرد.
وی ادامه داد: جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فرصت مغتنمی برای ایجاد فضای رقابتی سالم، سنجش کیفیت و بررسی نقاط قوت و ضعف رسانه‌ها است.
استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: امیدوارم این جشنواره همه ساله و با قدرت برگزار شود.
وی در پایان یاد و خاطره بزرگان عرصه رسانه را گرامی شمرد.