دبیری نایب قهرمان شد/ تبریز همچنان قطب فوتسال کشور
دبیری نایب قهرمان شد/ تبریز همچنان قطب فوتسال کشور

به گزارش اویاقلیق، در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال کشور هر دو تیم تبریزی امیدوار بودند تا با برتری برابر حریفان خود و توقف تیم گیتی‌پسند به عنوان قهرمانی دست یابند، اما با وجود برتری تیم‌های تبریزی، گیتی پسند برابر حریف قمی‌اش ۳ امتیاز کامل را گرفته و به مقام قهرمانی دست یافت. دبیری تبریز […]

به گزارش اویاقلیق، در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال کشور هر دو تیم تبریزی امیدوار بودند تا با برتری برابر حریفان خود و توقف تیم گیتی‌پسند به عنوان قهرمانی دست یابند، اما با وجود برتری تیم‌های تبریزی، گیتی پسند برابر حریف قمی‌اش ۳ امتیاز کامل را گرفته و به مقام قهرمانی دست یافت.

دبیری تبریز در خانه میزبان تیم آذرخش بندرعباس بود که در این بازی تیم دبیری با نتیجه ۸ بر ۲ مقابل حریفش به پیروزی رسیده و با ۵۹ امتیاز نایب قهرمان فوتسال کشور شد. تیم دبیری تبریز برای قهرمانی تنها یک امتیاز کم آورده و با فاصله اندک جام را به حریف اصفهانی خود واگذار کرد.

گل‌های تیم دبیری در این بازی را جواد اصغری‌مقدم، حمید احمدی۳ گل، سامان قزوینی‌پور۲ گل، فرهاد فخیم و نادر حنیفی به ثمر رساندند و زننده هر دو گل تیم بندرعباس زاهدی بود.

مس سونگون نیز در شیراز با گل‌های سوفات و عزتی برابر ارژن به پیروزی رسید تا با ۴۸ امتیاز در مکان سوم این رقابت ها قرار گیرد.

تیم دبیری تبریز در سال ۹۲ به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور دست یافته بود و تیم مس سونگون نیز فصل گذشته در مکان دوم جدول جای گرفته بود.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور با حضور ۱۴ تیم و در ۲۶ هفته برگزار شده و از تبریز دو تیم در این مسابقات حضور داشت.