کشف ۱٫۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرند
کشف ۱٫۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرند

به گزارش اویاقلیق به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم دهقانی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، طرحی با محوریت مقابله با قاچاق کالای غیرمجاز با به کارگیری حداکثر توان و تمام امکانات یگان‌های اجرایی در شهرستان اجرا شد. وی افزود: در اجرای […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم دهقانی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، طرحی با محوریت مقابله با قاچاق کالای غیرمجاز با به کارگیری حداکثر توان و تمام امکانات یگان‌های اجرایی در شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق شامل ۹هزار و ۳۴۳ قلم انواع البسه و پوشاک و شکلات خارجی و… به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

دهقانی گفت: در طول اجرای این طرح تعداد هفت دستگاه خوردو که در حمل کالای قاچاق فعالیت داشتند توقیف و در این زمینه تعداد ۸ نفر دستگیر و به همراه کالاهای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان مرند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و اقلام غیرمجاز مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده و در صورت داشتن هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ تماس بگیرند