نقطه ی آغاز آموزش مباحث پرورشی و تربیتی، از خانواده هاست
نقطه ی آغاز آموزش مباحث پرورشی و تربیتی، از خانواده هاست

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز دکتر شهرتی فر که در جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : در عین حال که به آموزش خانواده ها پرداخته می شود باید دغدغه های سیستم تربیتی و پرورشی مدارس نیز به خوبی بررسی […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز دکتر شهرتی فر که در جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : در عین حال که به آموزش خانواده ها پرداخته می شود باید دغدغه های سیستم تربیتی و پرورشی مدارس نیز به خوبی بررسی و به مقامات بالاتر گزارش گردد تا برای اتخاذ تصمیمات لازم در شورای عالی آموزش و پرورش طرح شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز ادامه داد : امروزه نیاز اساسی به اصلاح و تجدید نظر در برخی سیاست گذاری های کلان احساس می شود و با توجه به شرایط فعلی لازم است برخی الگوها تغییر داده شوند.


وی درخصوص آمار ارائه شده از آسیبهای اجتماعی در مدارس گفت : حتی بروز یک مورد اتفاق ناهنجار هم نگران کننده است ولی گاهاً با گسترش بیهوده ی برخی نگرانی ها جامعه وارد بحران می شود ؛ لذا لازم است آمار و اطلاعات منطقه ای به خوبی احصاء شوند و آمادگی لازم برای رفع مواردی که پیش بینی می شود ، ایجاد گردد.
فرماندار تبریز همچنین بر نقش اساسی فرهنگیان در انتخابات تاکید کرد و ضمن تشکر از همکاری این قشر فرهیخته در روند اجرایی انتخابات ، ایجاد شور انتخاباتی و تشویق مردم به مشارکت در تعیین سرنوشت خود را از رسالتهای مهم فرهنگیان عنوان کرد.
آخرین جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز در سال ۹۵ با گزارش نهادهای انتظامی و فرهنگی درخصوص آسیبهای اجتماعی موجود در مدارس و همچنین گزارش اجمالی ناحیه ۲ آموزش و پرورش تداوم یافت.