دشمنان تراختور در اندیشه لوث افتخارات گذشته تیم اول آذربایجان !
دشمنان تراختور در اندیشه لوث افتخارات گذشته تیم اول آذربایجان !

اویاقلیق: در پی ناکامیهای تراختور خصوصا نیم فصل دوم و در سالی که خیلی ها با وعده ها و تعریفهای خود که در مثال بارز آن این تیم را «رویائی» توصیف میکردند و نیز تحمیل محرومیت جذب بازیکن برای دو نیم فصل که هم فدراسیون و هم عوامل باشگاه مقصرند و سهم تقصیر مسئولان باشگاه -بجهت اینکه […]

اویاقلیق: در پی ناکامیهای تراختور خصوصا نیم فصل دوم و در سالی که خیلی ها با وعده ها و تعریفهای خود که در مثال بارز آن این تیم را «رویائی» توصیف میکردند و نیز تحمیل محرومیت جذب بازیکن برای دو نیم فصل که هم فدراسیون و هم عوامل باشگاه مقصرند و سهم تقصیر مسئولان باشگاه -بجهت اینکه مسئول مستقیم حفظ و مدیریت منافع تیم است- بیشتر میباشد، نانخورهای تیم تراختور و نیز ایادی آنها در فضاهای مجازی در تلاشند تا ذهن هواداران تراختور را از واقعیات و حقایق دور کنند و آنها را در واقع، در حاشیه ها مشغول کنند تا متوجه اصل و متن ماجرا نشوند!

اینکه امسال «تیم رویائی» چرا ناموق بوده و اصلا این تیم رویائی بوده و یا هواداران را با فریب به رویا برده اند، اصل و متن ماجراست!

امروز زمان آن رسیده که هواداران بپرسند که فلسفه جذب بنگر و نوری، علی رغم مخالفت یکپارچه هواداران تراختور چه بوده و این دو بازیکن سالخورده و جامانده از پرسپولیس با یک میلیارد و نهصدمیلیون حقوق، چه نقشی در تیم رویائی داشته اند؟

امروزه اگر بایکوت رسانه های محلی اجازه بدهد، زمان آنست که از سرمربی پرافتخار دهه قبل! بپرسیم که چرا کاپیتانی تیم تراختور را به بازیکن منفور هواداران اعطاء میکنی که با عملی خلاف شرع و قانون، آرم باشگاه پرسپولیس را با وسعتی بزرگ بر سینه اش خالکوبی کرده و آن تصویر را با افتخار در مقابل دید قرار داده و در سایتهای مجازی بطور گسترده نشر و توزیع میکند و دلبندی خود را به سرخ های پایتخت نشان میدهد!
آیا سرمربی تراختور بقدری از احوال تیم خود غافل است که آن تصویر را که در بیمارستان برداشته شده بود، ندیده؟ و یا دیده که بعد آن، بازوبند کاپیتانی را با وجود ابراهیمی بر بازوی بنگربست و باقی قضایا ؟؟؟؟؟

تا کی باید تاوان خامی خود را بدهیم ؟
چقدر باید خام باشیم که از سخنرانی آجرلو در شیراز که گفت: مادر من پرسپولیسی و برادرانم استقلالی هستند، بی تفاوت بگذریم و معنی حرف او و مرامش را درک نکنیم؟

امروز، نانخورهای تراختور که تنها منافع شخصی خود را در تیم جستجو میکنند برای سرپوش گذاشتن بر روی ضعف های خود در قبال ناکامیهای تیم و ناکارآمدی منجر به محرومیت جذب بازیکن و نیزخطراتی که برای تیم در سال آینده محتمل است، سعی دارند که هواداران را با حاشیه سازی ها و فرافکنی ها مشغول کنند تا هواداران به این موضوع فکر نکنند که ممکن است، در سال آتی تراختور به جائی برود که امسال تیم ماشین خواهد رفت!!

عوامل نانخورهای تیم در سایتهای مجازی کار را تا جائی پیش برده اند که همنوا با سرخابی ها و چلوکبابی ها و دیگر بدخواهان تیم اول آذربایجان، به سرمربی قهرمانی آور هم توهین میکنند و ضمن لوث افتخارات کسب شده تیم اول آذربایجان در زمان او، تونی بزرگ را هم متهم به اخذ زیرمیزی بهمراه مدیرعامل وقت میکنند!.. واقعا که کافر همه را به کیش خود پندارد!

آقایان این و آن را که درحال حاضر مسولیتی در تیم ندارند، محکوم نکنند و برای هواداران روشن کنند که آیا اداره یک تیم پرهوادار که برای قهرمانی بسته شده با «تلفن» ممکن است؟

گذشته ها گذشت !

هواداران تراختور باید بفکر فردا باشند. فردائی که تراختور، ماشین دوم در سال بعد نباشد!

اگر همچنان مدیریت تیم با عدم حضور مدیرعامل در تبریز ادامه یابد، سال دیگر باید برای بقا دست به دعا باشیم!

 

ساوالان – اردبیل