بختور در ایام نوروز در باکو به روی صحنه می رود
بختور در ایام نوروز در باکو به روی صحنه می رود

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر تبریز، به دنبال حضور نمایندگان تئاتر موزیکال دولتی باکو در جشنواره فجر استانی آذربایجان شرقی و توافقات حاصل شده بین گروه هنری ‘بابک’ از آذربایجان شرقی و طرف آذری، نمایش مشترکی با حضور هنرمندان دوطرف تولید و در ایام نوروز به اجرا در خواهد شد. این […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر تبریز، به دنبال حضور نمایندگان تئاتر موزیکال دولتی باکو در جشنواره فجر استانی آذربایجان شرقی و توافقات حاصل شده بین گروه هنری ‘بابک’ از آذربایجان شرقی و طرف آذری، نمایش مشترکی با حضور هنرمندان دوطرف تولید و در ایام نوروز به اجرا در خواهد شد.
این نمایش به نویسندگی بابک نهرین و کارگردانی یعقوب صدیق جمالی و حضور بازیگران بنام جمهوری آذربایجان در مراحل نهایی تمرینات خود قرار دارد.


کارگردان نمایش ‘بختور'(خوشبخت) در خصوص این اثر گفت: در این نمایش بیش از ۱۵۰ هنرمند، بازیگر، موزیسین و عوامل پشت صحنه مشارکت دارند.
یعقوب صدیق جمالی با اشاره به اینکه داستان این نمایش بر اساس یک افسانه تنظیم شده، افزود: مبنای همکاری هنرمندان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، نزدیکی اشتراکات فرهنگی دو کشور است.