چمن نامطلوب ورزشگاه یادگار و گله مندی محمد ایرانپوریان
چمن نامطلوب ورزشگاه یادگار و گله مندی محمد ایرانپوریان

اویاقلیق : محمد ایرانپوریان مدافع تراکتورسازی هنوز از قهرمانی تیمش در لیگ برتر ناامید نشده است. هرچند تیم قلعه‌نویی این روزها خوب نتیجه نمی‌گیرد و از پرسپولیس خیلی عقب افتاده است اما ایرانپوریان امیدش را از دست نداده است و همچنان برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهد کرد. بازی با سایپا را مساوی کردید. بازی […]

اویاقلیق : محمد ایرانپوریان مدافع تراکتورسازی هنوز از قهرمانی تیمش در لیگ برتر ناامید نشده است. هرچند تیم قلعه‌نویی این روزها خوب نتیجه نمی‌گیرد و از پرسپولیس خیلی عقب افتاده است اما ایرانپوریان امیدش را از دست نداده است و همچنان برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهد کرد.

بازی با سایپا را مساوی کردید. بازی چطور بود؟
متاسفانه در این بازی توپ‌های ما گل نشد. در هر دو نیمه تیم ما تیم برتر زمین بود و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم اما متاسفانه از فرصت‌های‌مان استفاده نکردیم و سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

عملکرد سایپا در این بازی چطور بود؟
سایپا تیم خیلی خوبی است و بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارد. اما متاسفانه در این بازی مدام خودشان را روی زمین می‌انداختند و نمی‌گذاشتند بازی شکل بگیرد و هر پنج دقیقه یک نفر از آنها روی زمین می‌افتاد و اجازه نمی‌دادند بازی شکل بگیرد.

این شیوه بازی کمکی به فوتبال ما می‌کند؟
نه، کمکی نمی‌کند. همیشه می‌گفتیم که تیم‌های عربی این‌طوری هستند. سایپا اصلا نیاز به این کارها ندارد چون بازیکنان خوبی دارد اما شیوه بازی آنها شیوه درستی نبود. حالا دیگر این بازی تمام شده و فقط به سایپا به خاطر کسب یک امتیاز تبریک می‌گوییم چون آنها دنبال یک امتیاز بودند که گرفتند.

با این تساوی کاملا از قهرمانی ناامید شدید؟
ما با امیدواری به کارمان ادامه می‌دهیم. ما باید بازی به بازی جلو برویم و در هر بازی نتیجه خوبی بگیریم. متاسفانه کیفیت نامطلوب چمن ورزشگاه یادگار روی کار ما تاثیر بدی می‌گذارد چون اصلا کیفیت مناسبی ندارد. ان‌شاءا… در بازی‌های بعد نتایج خوبی بگیریم و باقدرت به کارمان ادامه بدهیم.

واقعا فکر می‌کنید هنوز هم شانس قهرمانی دارید؟
کارمان خیلی سخت است اما مطمئنا هنوز شانس هست. چون در فوتبال هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست. کار ما سخت شده و اول باید خودمان نتیجه مطلوب بگیریم.

احتمالا قلعه‌نویی هم از این تساوی حسابی شاکی بوده است؟
نه، اتفاقا امیرخان آمد و همه بچه‌ها را تشویق کرد چون همه بازیکنان ما خوب کار کردند و فرصت‌های خوبی هم ایجاد کردیم که گل نشد. شاید بهترین بازیکن زمین حامد لک بود. چون توپ‌های زیادی را مهار کرد و اجازه نداد توپ‌های ما گل شود.

عدم حضور محسن بنگر تاثیری در تیم شما داشته است؟
آقا محسن بزرگ ماست و احترامش واجب است. دوست داشتیم بنگر اینجا باشد چون در شرایطی هستیم که به همه بازیکنان‌مان احتیاج داریم و دوست داشتیم آقا محسن هم باشد و به تیم کمک کند. در مورد آقا محسن بیشتر از این نمی‌توانم چیزی بگویم چون در حیطه اختیارات من نیست.

بازی خیلی سختی داریم. فولاد تیم خوبی است و قطعا در زمین خودش انگیزه زیادی دارد. متاسفانه در این بازی من و کرار هم محروم هستیم که روی کار تیم تاثیر می‌گذارد و کار ما را سخت‌تر می‌کند.