لک باید خودش را کنترل می‌کرد/ توپ‌های ما به در بسته خورد
لک باید خودش را کنترل می‌کرد/ توپ‌های ما به در بسته خورد

اویاقلیق : مهدی کیانی در خصوص تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال سایپا در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایطی که تراکتورسازی و سایپا در جدول مسابقات لیگ برتر دارند، تساوی برای هیچ یک از تیم‌ها کارساز نبود. وی ادامه داد: ما سعی کردیم در جریان بازی دروازه سایپا را باز کنیم […]

اویاقلیق : مهدی کیانی در خصوص تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال سایپا در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایطی که تراکتورسازی و سایپا در جدول مسابقات لیگ برتر دارند، تساوی برای هیچ یک از تیم‌ها کارساز نبود.
وی ادامه داد: ما سعی کردیم در جریان بازی دروازه سایپا را باز کنیم اما همه توپ‌های ما به در بسته خورد. سایپا بازیکنان خوبی دارد و توانست بازی را مدیریت کند اما یک امتیاز در تبریز برای ما راضی‌کننده نیست.
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با حضور هواداران این تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: بعد از مدت‌ها هواداران پرشور تراکتورسازی از تیم جانانه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حمایت کردند. حضور هواداران‌مان در دیدارهای خانگی باعث قوت قلب بازیکنان است.
کیانی در خصوص درگیری فیزیکی بین حامد لک و بازیکنان تراکتورسازی تصریح کرد: چنین کارهایی اصلاً ارزش ندارد. به هر حال فوتبال یک روزی برای هر شخصی تمام خواهد شد و نباید اتفاقاتی رخ دهد که باعث اختلاف بین بازیکنان شود.
وی در پایان گفت: بنده خدا شهرام گودرزی سعی کرد مانع از درگیری بازیکنان دو تیم شود اما در بین ماجرا از حامد لک سیلی خورد. لک برای باشگاه تراکتورسازی زحمت کشیده است، باید خودش را کنترل می‌کرد تا حاشیه‌ای در این دیدار رخ ندهد.