حیدری زیر ذره بین کارشناس داوری
حیدری زیر ذره بین کارشناس داوری

اویاقلیق : سید رضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت تیم داوری بازی تراکتورسازی و سایپا (داور پیام حیدری کمک‌ها محمدرضا منصوری وسعید قاسمی داور چهارم کمیل غلامی) گفت: دوتیم ازهمان شروع مسابقه یک بازی درگیرانه وپر خطایی را به نمایش درآوردند. در دقیقه ١٠ بازی پور قاز روی ابراهیمی از تراکتور سازی مرتکب خطا شد اما […]

اویاقلیق : سید رضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت تیم داوری بازی تراکتورسازی و سایپا (داور پیام حیدری کمک‌ها محمدرضا منصوری وسعید قاسمی داور چهارم کمیل غلامی) گفت: دوتیم ازهمان شروع مسابقه یک بازی درگیرانه وپر خطایی را به نمایش درآوردند. در دقیقه ١٠ بازی پور قاز روی ابراهیمی از تراکتور سازی مرتکب خطا شد اما داور درادامه اعلام کرنر کرد. در دقیقه ٣۴ صادقی روی کرار مرتکب خطا شد داور به درستی اعلام خطا کرد اما معلوم نشد به چه دلیل به کرار اخطار داد شاید اودر کار داوری دخالت کرده باشد.

 

وی ادامه داد: دردقیقه ۴١ ایوب کلانتری مرتکب خطا شد و داور به او اخطار داد این در حالی بود که قبل از این صحنه کرار مرتکب خطا شده بود که داور به آن اعتقاد نداشت درادامه همین صحنه داور برای اعتراض ودخالت درامر قضاوت به خلعت بری اخطار داد. در دقیقه ۴۵+١داور به ایرانپوریان برای خطا روی جعفری اخطار داد اما من خطایی ندیدم.

 

غیاثی تصریح کرد: نیمه اول خطاهای زیادی را از دوتیم شاهد بودیم که داور بدرستی درمورد آنها قضاوت کرد. درنیمه دوم دردقیقه۵١ داور خطای سد بازیکن تیم تراکتور راندید دردقیقه ۵٧ بازیکنان تراکتور سازی معتقد به هند پنالتی مدافع سایپا بودند داور بدرستی وبعلت غیره منتظر بودن توپ برای مدافع یعنی شوت بازیکن تراکتور از دومتری به ادامه بازی رای داد. دقیقه ۶۵ فرزاد حاتمی مجدداً معتقد به پنالتی بود که داور به ان توجهی نکرد شاید هم داور با او که می‌شد گفت شبیه سازی کرده بود مماشات کرد وبه او اخطار نداد.

 

این کارشناس داوری در مورد دقایق دیگر بازی گفت: در دقیقه ٧٣ داور باید به علیزاده از سایپا برای خطا روی دروازه بان تراکتور اخطار می‌داد که توجه ای به آن نداشت.در دقیقه ٨١داور بدرستی به شماره ٢١ سایپا برای به تاخیر انداختن شروع بازی اخطار داد فرکی به اعتراض وارد زمین شد داور حداقل باید یک تذکر محکم به او میداد درهمین لحظات کمک مربی سایبا بدون اجازه داور وارد زمین شده بود وخیلی ریلکس در حال بستن بند کفش یکی از بازیکنانش بود بازهم داور به این تخلف او توجه ای نکرد. در دقیقه٩٠+٢ داور به درستی به لک برای وقت تلف کردن ویا رفتار غیر ورزشی اخطار داد درپایان بازی بازهم لک به رفتار غیر ورزشی خود ادامه داد که وظیفه نماینده فدراسیون گزارش این رفتار اوست.

 

در دقیقه ٩٠+۴ داور بازهم بدرستی به ادامه بازی رای داد وبرخلاف بازیکنان تراکتورسازی به پنالتی اعتقادی نداشت.