تشییع پیکر ۳ شهید گمنام در دانشگاه تبریز
تشییع پیکر ۳ شهید گمنام در دانشگاه تبریز

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایرنا، پیکر این ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میان استقبال باشکوه دانشگاهیان از مقابل مسجد بزرگ دانشگاه تبریز به سمت ساختمان امور دانشجویان این دانشگاه تشییع شد. بنا براین گزارش در این آیین معنوی شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی مانند شهیدان زنده اند الله اکبر، لا اله […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایرنا، پیکر این ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میان استقبال باشکوه دانشگاهیان از مقابل مسجد بزرگ دانشگاه تبریز به سمت ساختمان امور دانشجویان این دانشگاه تشییع شد.
بنا براین گزارش در این آیین معنوی شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی مانند شهیدان زنده اند الله اکبر، لا اله الا اللّه، این گل پرپر از کجا آمده و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا اعلام کردند.
حجت الاسلام محمد انوری، مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تبریز نیز در این آئین با اشاره به ولایت مداری شهدا گفت: اگر وصیت نامه شهدای دفاع مقدس را به دقت مطالعه کنیم، دفاع بی قید و شرط از ولایت فقیه و حفظ حجاب و عفاف از مهم ترین نکاتی است که بر آن تاکید شده و اکنون امنیت و پیشرفت جامعه به برکت خون شهدا حاصل شده است.
پیکر این ۳ شهید گمنام پس از برگزاری مراسم عزاداری و مداحی برای تشییع و خاکسپاری به دیگر مناطق استان انتقال یافت.
همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آذربایجان شرقی میزبان پیکرهای ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرهای مختلف است.
پیکرهای منور و مطهر این شهدا در مرکز آموزش حضرت ولی عصر (عج) نیروی انتطامی و منطقه پدافند هوائی تبریز و شهرهای ترکمن چای، خسروشاه، گوگان و پادگان آموزشی نیروی زمینی ارتش در عجب شیر به خاک سپرده می شوند.