ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه به آذربایجان شرقی
ورود سامانه بارشی از روز پنجشنبه به آذربایجان شرقی

محمد اشجعی افزود: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، این سامانه استان را تحت تاثیر قرار داده و موجب ابرناکی، بارش باران و برف و کاهش نسبی دما خواهد شد. وی اظهار کرد: فعالیت سامانه به طور متناوب تا اوایل روز دوشنبه هفته آینده ادامه می یابد و بیشتر نواحی جنوبی استان را تحت تاثیر […]

محمد اشجعی افزود: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، این سامانه استان را تحت تاثیر قرار داده و موجب ابرناکی، بارش باران و برف و کاهش نسبی دما خواهد شد.
وی اظهار کرد: فعالیت سامانه به طور متناوب تا اوایل روز دوشنبه هفته آینده ادامه می یابد و بیشتر نواحی جنوبی استان را تحت تاثیر قرار می دهد.
معاون توسعه و پیش بینی اداه کل هواشناسی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: نقشه های پیش یابی هواشناسی شرایط پایدار جوی و افزایش نسبی دما را در استان تا روز چهارشنبه نشان می دهد.
اشجعی، ادامه داد: با توجه به این شرایط، انباشت آلاینده های جوی، کاهش کیفیت هوا و دید به ویژه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان تدام خواهد داشت.
وی گفت: در زمان کنونی سرعت باد در تبریز ۲ متر بر ثانیه، دید افقی ۸ کیلومتر و کمینه و بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۴ درجه سانتی گراد زیر صفر و ۸ درجه سانتی گراد بالای صفر است.