تصاویر/ پنجمین دوره رقابت های باشگاهی شنا جانبازان و معلولین
تصاویر/ پنجمین دوره رقابت های باشگاهی شنا جانبازان و معلولین

به گزارش اویاقلیق، در این مسابقات تیم هواپیمایی تابان (خراسان رضوی) با ۴۸۱ امتیاز صدر نشین شد و عنوان قهرمانی را بدست آورد، هیات تهران با ۳۵۱ امتیاز نایب قهرمان شد و عنوان سوم به تیم هیات خراسان رضوی با ۳۱۰ امتیاز رسید. پرمین انرژی کرمان با ۲۵۵ امتیاز، استخر پارالمپیک تبریز با ۲۵۲ امتیاز […]

به گزارش اویاقلیق، در این مسابقات تیم هواپیمایی تابان (خراسان رضوی) با ۴۸۱ امتیاز صدر نشین شد و عنوان قهرمانی را بدست آورد، هیات تهران با ۳۵۱ امتیاز نایب قهرمان شد و عنوان سوم به تیم هیات خراسان رضوی با ۳۱۰ امتیاز رسید.

پرمین انرژی کرمان با ۲۵۵ امتیاز، استخر پارالمپیک تبریز با ۲۵۲ امتیاز و شهرداری اراک نیز با ۱۶۹ امتیاز به ترتیب در جایگاه های چهارم تا ششم این مسابقات قرار گرفتند.

نیمی از ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات زیر ۲۳ سال بودند و از این رو این رقابت ها رکورد حضور شناگران جوان را شکست و ۱۶ رکورد ملی مسافت کوتاه نیز جابه جا شد.

مراسم اختتامیه این مسابقات نیز با حضور ارشدزاده، مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی، ستوده نژاد، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، کشفیا، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی، عبدالله زاده، دبیر هیات آذربایجان شرقی و دکتربیات از حامیان رشته شنا در استان، برگزار و از همراهی مربیان، سرپرستان و عوامل اجرایی و میزبانان رقابت ها تقدیر شد.

این رقابت ها طی روزهای ۵ و ۶ اسفند ماه به میزبانی هیات آذربایجان شرقی و در استخر پارالمپیک تبریز با حضور ۴۵ ورزشکار برگزار شد.