آغاز اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی در آذربایجان شرقی
آغاز اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی در آذربایجان شرقی

اویاقلیق: سیداحد یوزباشی افزود: این طرح از اول اسفند شروع و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه می یابد. وی اظهار کرد: در این طرح علاوه بر حضور شعب کشیک در اداره کل تعزیرات حکومتی تا ساعت ۲۰ هر روز، در روزهای تعطیل نیز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۴ شعب تعزیرات استان دایر […]

اویاقلیق: سیداحد یوزباشی افزود: این طرح از اول اسفند شروع و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه می یابد.
وی اظهار کرد: در این طرح علاوه بر حضور شعب کشیک در اداره کل تعزیرات حکومتی تا ساعت ۲۰ هر روز، در روزهای تعطیل نیز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۴ شعب تعزیرات استان دایر بوده و به پرونده های واصله به صورت ویژه رسیدگی می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: شعب سیار این اداره کل به همراه گشت های مشترک بازرسی دستگاه های متولی امر نظارت در این زمینه فعالیت می کنند.
یوزباشی ادامه داد: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده بین دستگاه های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و معانت غذا و درمان، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های استان که به نوعی در امر نظارت بر امورات قیمتی و بهداشتی و خدماتی سر و کار دارند شعب سیار این اداره کل در حد ممکن کنار آن ها حضور دارد.
وی گفت: در طرح امسال شکایت ها و گزارش های مردمی از طریق سامانه جدید سازمان تعزیرات حکومتی به صورت اینترنتی و پیامکی به آدرس t135.ir و شماره پیامک ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ علاوه بر دریافت حضوری و تلفنی دریافت می شود.
یوزباشی افزود: در زمان برگزاری نمایشگاه بهاره نیز شعبه سیار این اداره کل در محل نمایشگاه حضور خواهد داشت.
وی از شهروندان خواست در صورت مواجه با مشکلاتی مانند گرانفروشی، تقلب و غیربهداشتی بودن کالاها به ویژه مواد غذائی موارد را به بازرسان دستگاه های متولی امر نظارت یا بصورت مستقیم به اداره کل تعزیرات حکومتی از طرق اعلام شده، اطلاع دهند و در صورت طرح شکایت شخصی نتیجه آن را پیگیری کنند.
طرح نظارت نوروزی در ماه پایان هر سال به منظور نظارت بر قیمت و کیفیت کالاها و جلوگیری از گرانفروشی از سوی سازمان های متولی برگزار می شود.

ایرنا