تراکتورسازان نخستین پیروزی خود در مشهد را کسب کردند
تراکتورسازان نخستین پیروزی خود در مشهد را کسب کردند

در تنها بازی باقیمانده از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی مهمان تیم سیاه‌جامگان مشهد بود که این بازی در پایان با پیروزی دو بر یک تیم تراکتورسازی خاتمه یافت. تیم تراکتورسازی پیش از این ۵ بار در مسابقات لیگ برتر در مشهد به میدان رفته بود که در تمام این بازی‌ها نتیجه […]

در تنها بازی باقیمانده از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی مهمان تیم سیاه‌جامگان مشهد بود که این بازی در پایان با پیروزی دو بر یک تیم تراکتورسازی خاتمه یافت.

تیم تراکتورسازی پیش از این ۵ بار در مسابقات لیگ برتر در مشهد به میدان رفته بود که در تمام این بازی‌ها نتیجه را به میزبانان خود واگذار کرده بود.

تراکتورسازی در فصل‌های گذشته دو بار برابر ابومسلم، دو بار مقابل پدیده و یک بار نیز از تیم سیاه جامگان شکست خورده بود. بازی سال گذشته تراکتورسازی با سیاه‌جامگان در مشهد هم به سود تیم میزبان به اتمام رسیده بود.

بازی رفت دو تیم در تبریز هم با سه گل به سود تراکتورسازی خاتمه یافته بود.

به این ترتیب در پایان هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم تراکتورسازی تبریز با ۴۴ امتیاز در مکان دوم جدول قرار داشته و ۶ امتیاز با تیم صدرنشین جدول فاصله دارد.

در هفته گذشته تیم گسترش‌فولاد تبریز در خوزستان برابر فولاد به تساوی ۲ بر۲ رسیده و ماشین‌سازی نیز در تبریز مغلوب نفت تهران شده بود تا حاصل تلاش تیم‌های تبریزی در هفته بیست‌و‌دوم تنها ۴ امتیاز باشد.