نقاب از چهره پروفسور افتاد / یک روز تیم ملی؛ روز دیگر تراکتور!
نقاب از چهره پروفسور افتاد / یک روز تیم ملی؛ روز دیگر تراکتور!

اویاقلیق : اظهار نظر سرمربی پرسپولیس که گفته بود برای کسر امتیاز از تراکتورسازی متاسف است و این تیم قبل از کسر امتیاز نزدیک‌ترین رقیب تیمش برای قهرمانی بوده و الان رقیب تیمش استقلال هست ، درست یک روز مانده به دیدار تراکتور سیاه جامگان در مشهد حاشیه های زیادی را به وجود آورد. یادتان […]

اویاقلیق : اظهار نظر سرمربی پرسپولیس که گفته بود برای کسر امتیاز از تراکتورسازی متاسف است و این تیم قبل از کسر امتیاز نزدیک‌ترین رقیب تیمش برای قهرمانی بوده و الان رقیب تیمش استقلال هست ، درست یک روز مانده به دیدار تراکتور سیاه جامگان در مشهد حاشیه های زیادی را به وجود آورد. یادتان هست ؟

برانکو سرمربی خارجی تیم پرسپولیس تا اینجا به برخی از اصول پایبندی خاصی نشان نداده است. در واقع نقاب یک فرد جنتلمن از چهره برانکو بر زمین افتاد و برانکو با این جمله ها شخصیت واقعی خودش را نشان داد.

لیگ شانزدهمین  یکی از بد اخلاق ترین دوره های لیگ برتر بوده است. از اشتباهات داوری گرفته تا خرید بلیط های استقلالی ها در دربی ! از صحبت های جنجالی اعضای هیئت ریسه لیگ در حمایت از تیم سرخ پوش پایتخت تا گم شدن نامه های فیفا در فدراسیون! و حال صحبت های برانکو  سرمربی پرسپولیس  برای اینکه رقیب مستقیمش را از دور خارج کند.

یک روز تیم ملی و کی روش ؛ روز دیگر تراکتور!

البته هواداران تراکتور تا امروز منتظر بودند که ایشان از پرشورها عذر خواهی کند و اجازه ندهد خاطرات خوبی که از ایشان از تیم ملی به یاد داشتند دچار خدشه شود ولی نه تنها این مساله رخ نداد بلکه در خبرها داشتیم که برخی از هواداران تیم پرسپولیس به خودشان اجازه دادند که به محمد ابراهیمی بازیکن فوق العاده محبوب تراکتور در صفحه اجتماعی اش هتاکی کنند.

ولی مقابل این همه بد اخلاقی، اف چهارده تراکتوری ها مثل همیشه موجه و با وقار در قامت یک ورزشکار پهلوان در مصاحبه ای گفت: ” من عادت ندارم درباره تیم های دیگر صحبت کنم. دوست ندارم به بازیکنی یا مربی ای که در تیم دیگری فعالیت می کند اشاره داشته باشم. برخی از پرسپولیسی ها برای حرف هایی که نزدم به من حمله کرده اند. ”

این جمله ها از محمد ابراهیمی نشان دهنده فرهنگ غنی تیم بزرگ آذربایجان است. و هواداران  خوشحال هستند که تراکتور با همه ظلم هایی که این فصل در حقش شده این قدر روح جوانمردی و پهلوانی به خود گرفته و امیدوار هستند این لیگ  هرچه سریعتر تمام شود تا برخی از صحنه ها و بداخلاقی را کم تر ببینند .

یاشاسین منیم آنا یوردوم آذربایجان یاشاسین آذربایجانین گوزل و بیوک اینسانلاری یاشاسین منیم عشقیم تیراختور